خرید ویلا در چمستان ؛ پس از ساعتها رانندگی در جاده های شمالی به شهری میرسید که همان ابتدا بر روی تابلوی ورودی آن نوشته: به شهر زیبا و سرسبز چمستان خوش آمدید. این شهر به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم میشود که هرکدام در جایگاه خود محل خوبی برای سکونت و سرمایه گذاری […]

خرید ویلا در چمستان

خرید ویلا در چمستان ؛ پس از ساعتها رانندگی در جاده های شمالی به شهری میرسید که همان ابتدا بر روی تابلوی ورودی آن نوشته: به شهر زیبا و سرسبز چمستان خوش آمدید.

این شهر به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم میشود که هرکدام در جایگاه خود محل خوبی برای سکونت و سرمایه گذاری هستند. ویلاهایی که در این مناطق ساخته میشوند با توجه به منظره و موقعیتی که دارند بسیار مورد بازدید خریداران ملک قرار گرفته اند و اکنون با معرفی چند منطقه از آن، شما را در خرید ویلا کمک میکنیم.

برای خرید ویلا در چمستان روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

خرید ویلا در سعادت آباد چمستان

اگر جزو کسانی هستید که بسیار در مناطق چمستان دنبال ویلا گشته اید حتما نام سعادت آباد را شنیده اید. سعادت آباد محله ای خوش آب و هوا و جنگلی است که در بخش جنوبی چمستان واقع شده و با توجه به ارزش بالای زمینی که دارد همواره مورد توجه قرار گرفته است.

خرید ویلا در آمیرآباد چمستان

این منطقه در کنار سعادت آباد واقع شده و با عبور جاده اصلی، آن را بسیار ارزشمند کرده است. امیرآباد نیز به مانند سعادت آباد از ویوی فوق العاده ای برخوردار است و سرمایه گذاری های بسیاری در آن صورت میگیرد.

خرید ویلا در بلویچ چمستان

بلویچ یکی دیگر از مناطق خوش آب و هوا و جنگلی چمستان بلویچ است که ویلاهایی در پلاک ۱ جنگل دارد و شهرک سازیهای بسیاری در آن صورت گرفته بطوریکه بهترین ویلاها را میتوانید از آنجا تهیه کنید.

ویو ویلا های منطقه بلویچ

خرید ویلا در ورازده چمستان

این روستا به دو بخش ورازده علیا و سفلی تقسیم میشود که غالبا تهرانی نشین بوده و مسافرین زیادی برای خرید ویلا به این مناطق مراجعه میکنند. این روستاها نیز چسبیده به جنگل میباشند و ویوی زیبای کوهستان و جنگل را خواهید داشت.

خرید ویلا در آهودشت چمستان

یکی از بزرگترین مناطق چمستان بوده که در کنار جاده اصلی قرار گرفته و دسترسی راحتی به شهر چمستان دارد. این منطقه جزو مناطق شمالی چمستان بوده و فضاهای سرسبز جنگلی زیادی را در خود جای داده است.

خرید ویلا در جلیکان چمستان

این منطقه نیز به دو بخش علیا و سفلی تقسیم شده که البته از یک جاده محلی داخلی به هم مرتبط میشوند. در این روستاها ویلاهای به قیمت و خوبی ساخته میشود که باتوجه به فاصله کوتاهی که تا جاده و شهر چمستان دارند؛ مورد بازدید خیلی از خریداران ویلا قرار میگیرند. این دو روستا جزو مناطق شمالی چمستان بوده و تا دریای شهرستان نور حدود ۲۵ دقیقه فاصله دارند.

محله های زیادی در مناطق سرسبز چمستان قرار دارند که هرکدام دارای آپشنهای خوبی برای خرید میباشند. خرید ویلا چمستان را به شما پیشنهاد میکنیم؛ امیدواریم از سکونت در فضایی خوش آب و هوا و جنگلی نهایت لذت را ببرید.

خرید ویلا در مازندران سبز

شاید کمتر کسی را دیده باشید که به شمال سفر نکرده باشد. حتی کسانی که در جنوب کشور زندگی میکنند برای یکبار هم شده به شمال سفر کردند. استانهای گیلان، مازندران و گلستان مناطق بسیار زیبایی دارند که چشم هر بیننده ای را به خود جلب میکنند. مازندران گل سرسبد استانهای شمالی است. هرچقدر گیلان و گلستان بارانی و نیمه گرم هستند؛ مازندران حد وسط این دو استان است و دارای مناطقی خوش آب و هوا میباشد.

شهرهای آمل، چمستان، محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس، بابلسر، ساری، بابل، فریدونکنار و … از مهمترین شهرهای استان مازندران محسوب میشوند که سالانه گردشگران زیادی به این مناطق مراجعه میکنند. این شهرها از جاذبه های گردشگری زیادی تشکیل شده و نه تنها از استانهای کشور بلکه از کشورهای دیگر نیز برای دیدن این طبیعت بعنوان توریست مسافرت میکنند. به همین ترتیب سکونت و سرمایه گذاری در این شهرها بسیار صورت گرفته مخصوصا مناطقی که به جنگل و دریا نزدیک هستند. خرید ویلا در شهری مانند چمستان این اتفاق را رقم زده که با قرار گرفتن در جوار جنگل؛ از موهبت زیبای آن و مناظر دیدنی کوهستان برخوردار شوید. با رشد روزافزون ساخت و ساز و انواع ویلاهای مدرن و کلاسیک چهره این شهر را بسیار شیک کرده و البته اگر از بالا نگاه کنید ویلاهای زیبا و زیادی را میبینید که در شهرکها و بصورت مستقل کنار هم ساخته شده اند. ولی بعضی از سازندگان متاسفانه به کاربریهای کشاورزی هم رحم نکرده و اقدام به ساخت میکنند که خوشبختانه سخت مجازات میشوند و خیلی زود جلوی این موارد گرفته میشود. آنچه که باعث میشود کسی نتواند خارج از بافت ویلایی بسازد قانون است و امیدواریم جلوی بعضی از ساخت و سازهای غیرمجاز گرفته شود تا طبیعت بکر و سرسبز مازندران به قوت خود باقی بماند.

چمستان گردی با ویلاطور

شیرین ترین لحظات خود را در شهر زیبای چمستان تجربه کنید. وقتی از غرب مازندران حرکت کرده و از شهرهایی همچون چالوس، نوشهر و نور عبور میکنید؛ به شهر زیبا و جنگلی چمستان میرسید که زیبایی چشم نوازی دارد.

همینطور اگر از طریق جاده هراز به شهر آمل رسیدید؛ به سمت غرب استان مازندران حرکت کنید تا به شهر چمستان برسید و از ییلاقات و روستاهای کوهستانی و جنگلی آن نهایت استفاده را ببرید. حتما نام ییلاق لاویج را شنیده اید و یا منطقه تفریحی و توریستی کشپل را؛ این دو منطقه در یک مسیر قرار دارند و اگر بخواهید به لاویج برسید باید ابتدا از کشپل عبور کنید. لاویج دارای چشمه آبگرم بوده که برای دردهای مفاصل و استخوان و بیماریهای پوستی بسیار شفابخش میباشد.

خیلی از مشاوران ویلا که در منطقه حضور دارند با نیت به اینکه چمستان جزو بخشهای شهرستان نور است و دریاچه الیمالات در فاصله بین شهرستان نور و چمستان واقع شده؛ این دریاچه را جزو چمستان محسوب میکنند. در صورتی که دریاچه الیمالات یا به قول درست آن سد الیمالات از بخشهای نور محسوب میشود و مردم این نواحی آن را جزو مناطق جنگلی نور میشناسند. این دریاچه در فاصله ۳ کیلومتری جاده نور به چمستان واقع شده و سالانه گردشگران زیادی به این منطقه سفر میکنند.

خرید ویلا در چمستان این فرصت را به شما میدهد که به این مناظر زیبا و فوق العاده دسترسی راحتی داشته باشید و فارغ از هیاهوی شهری و دغدغه های فکری و استرس که روز به روز بر روان آدمی تاثیر منفی میگذارند؛ ریلکسیشن کرده و بار منفی را از خود دور کنید. از اینکه شهر زیبایی به مانند چمستان را برای خرید انتخاب کرده اید؛ مطمئن باشید از سکونت در آن مسرور خواهید بود. ویلاطور بهترینها را برایتان آرزو میکند.

آدرس سایت ویلاطور : https://vilator.com/

شماره تماس: ۰۹۱۱۱۱۰۲۳۰۳ باقری

۲۱۲۱