آناهید روستا، فیلم‌ساز و کارگردان گفت: حاج قاسم همیشه به من می‌گفتند تو هم مثل زینبم هستی و واقعاً من هم مثل زینب با شهادت ایشان یتیم شدم. آناهید روستا در گفت‌وگو با خبر فوری گفت: سردار سلیمانی همیشه پشت سینما و هنرمندان بودند. پیج من بخاطر منتشر کردن پست‌ها و استوری‌های شهید سلیمانی بسته […]

5ff01a9319407_5ff01a9319408 آناهید روستا، فیلم‌ساز و کارگردان گفت: حاج قاسم همیشه به من می‌گفتند تو هم مثل زینبم هستی و واقعاً من هم مثل زینب با شهادت ایشان یتیم شدم.

آناهید روستا در گفت‌وگو با خبر فوری گفت: سردار سلیمانی همیشه پشت سینما و هنرمندان بودند. پیج من بخاطر منتشر کردن پست‌ها و استوری‌های شهید سلیمانی بسته شد، این آزادی بیان نیست. در سفری که با خانواده شهید حججی برای ساخت یک مستند داشتم، حاج قاسم به من انگشتری هدیه دادند و آن انگشتر از سال ۹۶ به بعد زندگی من را دگرگون کرد. حاج قاسم همیشه به من می‌گفتند تو هم مثل زینبم هستی و واقعاً من هم مثل زینب با شهادت ایشان یتیم شدم. وقتی خبر شهادت سردار سلیمانی را شنیدم، باور نکردم، بدترین خبر زندگی ام را شنیدم، ما و همه مردم ایران یتیم شدیم. حس عجیبی داشتم، انگار عضو خانواده ام در جلوی چشمانم تکه تکه می‌شد.

.
.
منبع : خبرفوری