کتاب «زندگی با دورریختنی‌های کمتر» به قلم تارا باتن با ترجمه‌ سعید نصیری در ۱۲۶ صفحه و دو نسخه‌الکترونیکی و کاغذی به همت نشر صاد منتشر شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کتاب «زندگی با دورریختنی‌های کمتر» نوشته‌ تارا باتن است که مصرف آگاهانه را به خوانندگانش می‌آموزد. تارا باتن می‌گوید: «خانه و زندگی‌مان پر شده […]

یادگیری مصرف آگاهانه با «زندگی با دورریختنی‌های کمتر»

کتاب «زندگی با دورریختنی‌های کمتر» به قلم تارا باتن با ترجمه‌ سعید نصیری در ۱۲۶ صفحه و دو نسخه‌الکترونیکی و کاغذی به همت نشر صاد منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کتاب «زندگی با دورریختنی‌های کمتر» نوشته‌ تارا باتن است که مصرف آگاهانه را به خوانندگانش می‌آموزد.

تارا باتن می‌گوید: «خانه و زندگی‌مان پر شده از چیزهایی که ناامیدمان می‌کنند».

اگر می‌خواهید کمتر خرج کنید و بفهمید چه چیزهایی را واقعاً نیاز دارید و چه چیزهایی به دردتان نمی‌خورد، این کتاب می‌تواند برایتان مفید باشد.

یکی از بهترین ویژگی‌های این کتاب، کاربردی بودن آن است.نویسنده کتاب، نکات مفیدی را در مورد نحوه‌ شناسایی محصولات مرغوب و بادوام مطرح کرده است و توصیه‌های معقول زیادی ارائه می‌کند.

در طول کتاب با تمرین‌های ساده و آزمایش‌های ذهنی‌ای آشنا خواهید شد که کمک می‌کنند تحت تأثیر آدم‌های معروف نباشید، چیزهایی که به دردتان نمی‌خورند را شناسایی کنید، و بتوانید از اشیائی که به خاطر ارزش احساسی نگهشان داشته‌اید اما نهایتاً جز به هم ریختن خانه‌ و زندگی‌تان کاربرد دیگری ندارند، بگذرید.

تارا باتن نویسنده‌ی طرفدار محیط زیست،در اولین کتاب خود «زندگی با دورریختنی‌های کمتر» که یکی از پرفروش‌ترین‌های آمازون بوده، به نقد فرهنگ مادی‌گرایی پرداخته است و روش ساخت یک زندگی خلوت اما باکیفیت را به خوانندگان خود معرفی می‌کند.

۵۸۲۴۵