ایسنا نوشت: مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به تجمع امروز پرستاران در اصفهان و هم‌زمان با تجمع پرستاران در سراسر کشور، گفت: تجمع امروز پرستاران در ارتباط با تعیین ضریب حقوقشان بود. نورالدین سلطانیان اظهار کرد: درخواست پرستاران برای تعیین ضریب حقوقشان به اطلاع رئیس‌جمهور رسیده و در […]

تجمع سراسری امروز پرستاران چه دلیلی داشت؟

ایسنا نوشت: مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به تجمع امروز پرستاران در اصفهان و هم‌زمان با تجمع پرستاران در سراسر کشور، گفت: تجمع امروز پرستاران در ارتباط با تعیین ضریب حقوقشان بود.

نورالدین سلطانیان اظهار کرد: درخواست پرستاران برای تعیین ضریب حقوقشان به اطلاع رئیس‌جمهور رسیده و در روز پرستار دستور پیگیری داده شده بود تا بودجه لازم برای پاسخگویی به این مطالبه پرستاران تأمین شود.

وی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور امروز در ستاد ملی کرونا نیز بر پیگیری این موضوع تأکید کرد، افزود: مطالبه پرستاران فردا در دستور کار هیئت دولت مطرح خواهد شد و امیدواریم بخشی از بودجه لازم پیش‌بینی شود تا با تخصص بودجه بتوانیم پاسخگوی مطالبات پرستاران باشیم.

مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه تعیین ضریب حقوق، درخواست همه پرستاران کشور است، گفت: باوجود قولی که داده شده بود، بودجه این کار تأمین نشده، اما ان‌شاءالله قرار است فردا در دستور کار هیئت دولت قرار گیرد و تصمیم نهایی برای آن گرفته شود.

وی یادآور شد: پرستاران مطالبات شغلی دیگری همچون افزایش حق مسکن، خواروبار و مطالبات بهره‌وری دارند که این مطالبات سالیان سال تلنبار شده و در حال حاضر با وضعیت کرونا و فشار کاری که پرستاران تحمل می‌کنند، پیگیر مطالباتشان شده‌اند.

سلطانیان اظهار کرد: انتظار می‌رود با طرح این موضوع در هیئت دولت و پیش‌بینی و تخصیص بودجه لازم، دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور بتوانند پاسخگوی بخشی از مطالبات پرستاران باشند.

بیشتر بخوانید:

خدمات پزشکی گران خواهد شد؟

کارانه پرستاران از اول دی‌ماه بر اساس تعرفه‌گذاری محاسبه می‌شود

۴۷۲۳۱