ایرنا نوشت: فرمانده انتظامی مراغه از دستگیری عامل حریق فروشگاه پوشاک تاناکورای مرکزی در این شهرستان توسط پلیس خبر داد. سرهنگ " توحید فارسی " افزود: ماموران گشت کلانتری ۱۲ در پی حریق در مجتمع تاناکورای مرکزی مراغه، به فردی که سر و روی خود را با کلاه پوشانده و از بالای یک نردبان در […]

بازداشت آتش‌افروز بازار مراغه

ایرنا نوشت: فرمانده انتظامی مراغه از دستگیری عامل حریق فروشگاه پوشاک تاناکورای مرکزی در این شهرستان توسط پلیس خبر داد.

سرهنگ " توحید فارسی " افزود: ماموران گشت کلانتری ۱۲ در پی حریق در مجتمع تاناکورای مرکزی مراغه، به فردی که سر و روی خود را با کلاه پوشانده و از بالای یک نردبان در حال تماشای مجتمع فروشگاهی تاناکورای مراغه در حال حریق بود؛ مشکوک می شوند.
وی اضافه کرد: ماموران پلیس به این فرد دستور ایست می دهند که متهم با مشاهده ماموران، باعجله از نردبان پایین آمده و پا به فرار می گذارد که باهوشیاری مامورین تعقیب کننده، دستگیر می شود.

سرهنگ فارسی دامه داد: در تحقیقات پلیس، متهم ۳۷ ساله ضمن اعتراف به جرم انتسابی، علت و انگیزه خود را اختلاف مالی با صاحب یکی از مغازه‌ ها اعلام کرد.
وی گفت: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ فارسی اعلام کرد: در این آتش سوزی عمدی ۳ دهنه مغازه و یک انباری بزرگ پوشاک تاناکورا در آتش کاملا سوخت و از شدّت آتش سوزی شیشه های آپارتمان های اطراف نیز آسیب دید.
فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اینکه با حضور عوامل آتش نشانی حریق کاملا مهار شد، افزود: میزان خسارت وارده براساس اعلام کارشناسان حدود ۱۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

بیشتر بخوانید:

مهمترین نکات ایمنی در مواجهه با طوفان

مردی با آتش زدن خانه، همسرش را سوزاند

۴۷۲۳۱