فرنگی‌کار ایران سال ۱۴۰۰ را با دو طلای ارزشمند در رقابت‌های جهانی و المپیک توکیو به پایان رساند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛بی‌شک به لحاظ مدالی، محمدرضا گرایی موفق‌ترین کشتی‌گیر ایرانی در سال ۱۴۰۰ محسوب می‌شود. او در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو درحالی به مدال طلا رسید که همه کشتی‌دوستان شانس حسن یزدانی را برای تکرار […]

محمدرضا گرایی؛ مرد یخی با دو طلای ناب

فرنگی‌کار ایران سال ۱۴۰۰ را با دو طلای ارزشمند در رقابت‌های جهانی و المپیک توکیو به پایان رساند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛بی‌شک به لحاظ مدالی، محمدرضا گرایی موفق‌ترین کشتی‌گیر ایرانی در سال ۱۴۰۰ محسوب می‌شود. او در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو درحالی به مدال طلا رسید که همه کشتی‌دوستان شانس حسن یزدانی را برای تکرار طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو بیشتر از همه کشتی‌گیران ایرانی می‌دانستند.

رضا گرایی در مسابقات جهانی اسلو نیز طلایش را تکرار کرد و قهرمان وزن ۶۷کیلوگرم کشتی فرنگی جهان شد تا با دو طلای ارزشمند کار خود را در سال ۱۴۰۰ تمام کند.

اتحادیه جهانی کشتی در مورد محمدرضا گرایی و امیرحسین زارع گفته است: گرایی بدون داشتن مدال جهانی یا المپیک در کارنامه خود وارد سال ۲۰۲۱ شد، این کشتی‌گیر ۲۵ ساله که به "مرد یخی" معروف است، تمام معادلات را بهم زد و با کسب مدال طلای المپیک توکیو و جهانی نروژ سال ۲۰۲۱ را به پایان رساند.

گزارش کامل را اینجا بخوانید.

۲۵۳۲۵۱