ایسنا نوشت: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس از فوت یک موتورسوار در تصادف خودروی پژو ۴۰۵ با دو موتورسیکلت خبر داد. اصغر نودهی با اشاره به اینکه گزارشی از مرکز کنترل و فرماندهی امداد مبنی بر تصادف به ما واصل شد، اظهار کرد: بر اثر تصادف یک دستگاه پژو ۴۰۵ با دو دستگاه موتور […]

مرگ جوان موتورسوار در تصادف با پژو ۴۰۵

ایسنا نوشت: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس از فوت یک موتورسوار در تصادف خودروی پژو ۴۰۵ با دو موتورسیکلت خبر داد.

اصغر نودهی با اشاره به اینکه گزارشی از مرکز کنترل و فرماندهی امداد مبنی بر تصادف به ما واصل شد، اظهار کرد: بر اثر تصادف یک دستگاه پژو ۴۰۵ با دو دستگاه موتور سیکلت در محدوده روستای تنگلی ۶ نفر مصدوم و یک جوان ۱۸ ساله کشته شد.

رئیس هلال احمر گنبدکاووس افزود: بلافاصله پس از اعلام حادثه از سوی سامانه ۱۱۲ هلال احمر استان یک تیم عملیاتی از پایگاه سه راهی اینچه برون به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: امدادگران یک مصدوم را به بیمارستان پنج آذر گرگان انتقال و یکی از مصدومین که زن باردار ۴ ماه بود را در بین راه تحویل عوامل اورژانس دادند.

نودهی با تأکید بر اینکه همچنین جانباخته تحویل عوامل انتظامی شد، ادامه داد: چهار مصدوم دیگر نیز توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از سرنشینان خودرو جان خود را سر صحنه حادثه از دست داد و ۶ مصدوم دیگر با همکاری آمبولانس هلال احمر و اورژانس به بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس انتقال داده شدند.

۲۳۳۲۳۳