انتخاب درست تقویم رومیزی و سررسید و ارائه انواع هدایای تبلیغاتی برای اکثر شرکتها و سازمان ها دغدغه اصلی در اواخر هر سال است. در این مقاله میخواهیم به شما راهکارهای انتخاب درست تقویم رومیزی مناسب را شرح دهیم . ابتدا باید بدانید هدیه ای مانند تقویم رومیزی که استفاده از آن جنبه عمومی دارد، […]

مرکز سفارش چاپ تقویم رومیزی ۱۴۰۲

انتخاب درست تقویم رومیزی و سررسید و ارائه انواع هدایای تبلیغاتی برای اکثر شرکتها و سازمان ها دغدغه اصلی در اواخر هر سال است. در این مقاله میخواهیم به شما راهکارهای انتخاب درست تقویم رومیزی مناسب را شرح دهیم .

ابتدا باید بدانید هدیه ای مانند تقویم رومیزی که استفاده از آن جنبه عمومی دارد، تفاوت های زیادی نسبت به یک سررسید دارد و مواردی که شما در انتخاب یک سررسید در نظر میگیرید در زمان خرید تقویم رومیزی ۱۴۰۲ کاملا متفاوت خواهد بود.

نکات مهم در زمان چاپ تقویم رومیزی

همان طور در بالا اشاره شد شما باید در زمان چاپ تقویم رومیزی اختصاصی مناسب کسب و کارتان مواردی مهمی را درنظر بگیرید که مهمترین آنها را در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

اولین نکته و مهم ترین نکته مدل تقویم رومیزی است :

تقویم های رومیزی انواع مختلفی دارد که بسته به نوع کارآیی دسته بندی میشوند برخی از تقویم های رومیزی فقط برای مشاهده تاریخ و برای قرارگیری روی میز کار هر شخص کاربرد دارد و برخی علاوه بر مشاهده تاریخ ها و مناسبت ها، می تواند کارایی بیشتری برای مخاطب شما ایجاد کند . به عنوان مثال تقویم های رومیزی یادداشت دار از این نمونه تقویم ها هستند.

تقویم رومیزی های مثلثی اداری

تقویم هایی هستند که عموما از قدیم جزو تولیدات اصلی همه تولید کنندگان تقویم رومیزی است و اکثر شرکتها این مدل تقویم های رومیزی را دراواخر هر سال سفارش می دهند، اما باید بدانید که این مدل تقویم رومیزی با توجه به اینکه انتخاب اول اکثر کسب وکارهاست، باید در انتخاب مدل آن وسواس به خرج داده و مدلی از نمونه تقویم های رومیزی اداری سفارش دهید که در بین تقویم رومیزی های دیگری که مخاطبان شما از دیگران هدیه میگیرند، برنده تصاحب میز کار مخاطب شما باشد.این نکته کلیدی در انتخاب نوع جنس و شکل ظاهری تقویم رومیزی شما نهفته است که باید به آن توجه کافی داشته باشید .

( قیمت تقویم رومیزی یکی از دلایل مهم اکثریت شرکت ها جهت انتخاب مادگراف است )

چاپ تقویم رومیزی های اداری در شکل ظاهری و سایز و نوع جنس به کار برده شده در تولید آن با هم متفاوت هستند .

انواع سایز تقویم رومیزی اداری: تقویم رومیزی های اداری در ابعاد افقی کشیده ویا عمودی کشیده و یا در قطع خشتی به شکل مربع شکل تولید و عرضه می شوند .

جنس کاغذ و مقوای مصرفی در تولید یک تقویم رومیزی از پایه تقویم رومیزی گرفته تا برگه های آن بسیار حائز اهمیت است . بصورت عمومی تقویم های رومیزی با برگه هایی از جنس گلاسه ۲۰۰ گرم تا ۲۵۰ گرم تولید و عرضه می شوند.

چاپ تقویم رومیزی های یادداشت دار

تقویم رومیزی یادداشت دار همان طور که از نام آن مشخص است، متشکل از یک تقویم رومیزی همراه با کاغذ های یادداشت است که در این میان مدل های متنوعی دارد و در سالهای اخیر نیز بسیار محبوب است و اکثر شرکتها برای اینکه تقویم رومیزی کاربردی تری نسبت به مدلهای ساده به مخاظبان خود هدیه دهند، این مدل تقویم رومیزی برای خرید انتخاب می کنند.

تقویم رومیزی های یادداشت دار در انواع سایزها و شکل های ظاهری متنوع تولید و عرضه می شوند در این بین بیشترین تقاضا برای تقویم های رومیزی با یادداشت دو تکه هست که تقویم رومیزی دیاکو یادداشت دار واحد سالنامه مادگراف، یکی از این مدلهای محبوب تقویم رومیزی در نزد اکثر مشتریان این مجموعه است .

مرکز سفارش چاپ تقویم رومیزی ۱۴۰۲

تقویم رومیزی های چوبی فانتزی

تقویم رومیزی چوبی علاوه بر این که یک تقویم رومیزی است به عنوان یک جاقلمی و یا جای کاغذ یادداشت به عنوان ست اداری چوبی رومیزی نقش مهمی را بر روی میز مخاطب شما ایفا خواهد کرد. بنابراین می توان گفت بهترین انتخاب برای خرید تقویم رومیزی با کارایی صد درصدی برای میز مخاطبان شما انتخاب یک تقویم رومیزی با قابلیتی به این شکل است تقویم رومیزی های چوبی واحد سالنامه مادگراف در این بین بسیار پرتقاضا است زیرا در پروسه تولید تقویم رومیزی همچون تقویم رومیزی لاکچری دیاموند ظرافت های خاصی برای هرچه بهتر عرضه کردن این تقویم به شما مشتریان گرامی در نظر گرفته شده است . تقویم رومیزی چوبی دیاموند ، تقویم رومیزی چوبی یونیک و تقویم رومیزی یونیک پلاس نام تقویم هایی است که مادگراف برای سال ۱۴۰۲ برای تبلیغات مشتریان این مجموعه در نظرگرفته و به تولید انبوه رسانده است .

مرکز سفارش چاپ تقویم رومیزی ۱۴۰۲

انتخاب درست تولید کننده تقویم رومیزی در هنگام خرید

حال که موفق به انتخاب چاپخانه مناسب چاپ تقویم رومیزی متناسب با کسب وکارتان شده اید، باید به این نکته توجه کنید که این تقویم رومیزی را از کدام تولید کننده و یا فروشنده خریداری می کنید . این خیلی مهم است که شما با یک شرکتی کار کنید که به اصطلاح عامیانه شما را از همکاری با آن پشیمان نکند .

مورد اول اینکه سعی کنید حتما تولید کننده تقویم رومیزی را از واسطه آن تشخیص دهید . درادامه درصدد این باشید که فروشنده ای که تقویم رومیزی را به شما ارائه می دهد در مورد کیفیت و خدمات چاپی که برای آن درنظر میگیرید حتما تضمین کیفیت دهد .

واحد سالنامه مادگراف در این بخش بسیار با تجربه و حرفه ای عمل نموده و همیشه با پشتوانه داشتن مشتریان بزرگ خود توانسته است از سال ۱۳۹۱ تا کنون با عرضه تولیدات متنوع و با کیفیت رضایت حداکثری مشتریان گرامی خود را فراهم آورد . " کافیست نام مادگراف را در گوگل جستجو کنید.

کیفیت محصولات ما زبانزد صنعت تولید تقویم رومیزی کشور است.

سالنامه مادگراف – تجربه تازه ها …