آیا اخیرا قصد سفر به ترکیه را دارید اما با مسافت بین شهری شهرهای ترکیه آشنا نیستید؟ هنگام سفر به هر کشوری، باید همه جوانب کار را در نظر داشته باشید. با محبوبیت روزافزون ازمیر به عنوان مروارید منطقه اژه، افراد زیادی مشتاق هستند که از این شهر دوست داشتنی نیز دیدن کنند. در هر […]

فاصله آنتالیا تا ازمیر چقدر است؟

آیا اخیرا قصد سفر به ترکیه را دارید اما با مسافت بین شهری شهرهای ترکیه آشنا نیستید؟ هنگام سفر به هر کشوری، باید همه جوانب کار را در نظر داشته باشید.

با محبوبیت روزافزون ازمیر به عنوان مروارید منطقه اژه، افراد زیادی مشتاق هستند که از این شهر دوست داشتنی نیز دیدن کنند. در هر شهری که باشید می توانید به کمک وسایل حمل و نقل عمومی خودتان را به ازمیر برسانید. در صورتی که در آنتالیا بوده و قصد رفتن به ازمیر را داشته باشید، شاید برای شما سوال پیش بیاید که فاصله آنتالیا تا ازمیر چقدر است؟

چرا باید پیش از سفر به ترکیه، در جریان مسافت بین شهری شهرهای ترکیه باشیم؟

اغلب افراد پیش از سفر، زمان و بودجه محدود و به خصوصی را در نظر می گیرند. از آنجایی که ممکن است هزینه ها دچار تغییرات بسیاری شوند، می بایست پیش از اینکه به جایی سفر کنید همه جوانب آن را در نظر بگیرید. در این صورت می توانید برنامه ریزی های لازم را انجام داده و از این زمان و بودجه ی خود نهایت استفاده را ببرید. در شرایطی که برنامه ریزی دقیق و درستی صورت نگیرد، قادر نخواهید بود که لذت کافی را از سفر خود ببرید.

به همین علت است که دانستن فاصله بین شهرهای ترکیه امری الزامی تلقی می شود. اهمیت فاصله بین شهری مخصوصا زمانی خود را نشان می‌ دهد که قصد داشته باشید با ماشین شخصی به این کشور توریستی سفر کنید. در این صورت شما مسافت های بین شهری را به تنهایی رانندگی خواهید کرد و دانستن مسافت بین شهری چراغ راهی در این مسیر برای شما خواهد بود.

با دانستن مسافت بین شهری، دیگر مشکلی از بابت رزرو هتل، تعیین زمان استراحت حین مسیر و احتساب زمان رسیدن به مقصد نخواهید داشت. جدای از این موارد، دانستن مسافت بین شهری به شما در تعیین تعداد دفعات استفاده از پمپ بنزین یا گاز کمک می کند. اگر قصد دارید در سفر خود از اتوبوس یا ماشین کرایه ای استفاده کنید، باز هم تفاوت چندانی ندارد و دانستن مسافت بین شهری برای انجام برنامه ریزی های لازم حرف اول را می زند. شاید هم تور آنتالیا لحظه آخر را تهیه کرده باشید، در این شرایط برای تنظیم برنامه زمانی و خرید بلیط برای مقصد بعدی، نیازمند دانستن مسافت بین شهری هستید.

فاصله آنتالیا تا ازمیر چقدر است؟

سفر به ازمیر؛ مروارید منطقه اژه

وقتی سخن از شهرهای بزرگ ترکیه به میان می آید، حتما به یاد دو شهر بزرگ ترکیه یعنی استانبول و آنکارا می افتید اما بهتر است بدانید که شهر شگفت انگیز دیگری تحت عنوان ازمیر نیز وجود دارد. ازمیر را می توان شهری فوق العاده، جوان، پرجنب و جوش و زیبا دانست. تاریخ را می توانید در گوشه و کنار این شهر پیدا کنید و اماکن بسیاری برای کاوش در این شهر به چشم می خورند. ازمیر در خط ساحلی اژه واقع شده است و در آن شاهد ترکیب زیبایی از سبک قدیمی و جدید خواهید بود. در شهر ازمیر فرصت های خرید فوق العاده ای نیز پیش روی شما قرار گرفته است. زندگی شبانه، پرجنب و جوش و متنوع این شهر شما را به وجد خواهد آورد ومی توانید غذاهای متنوعی را امتحان کنید.

فاصله آنتالیا تا ازمیر چقدر است؟

افراد زیادی هستند که با تور آنتالیا لحظه آخر به شهر آنتالیا سفر کرده اند و اکنون قصد دارند که به سمت شهر ازمیر حرکت کنند. دانستن فاصله آنتالیا تا ازمیر به این افراد کمک می کند تا پیش بینی های لازم را پیش از رسیدن به مقصد انجام دهند و برنامه ریزی های خود را داشته باشند. فاصله میان آنتالیا و ازمیر در پروازهای مستقیم حداکثر ۳۶۰ کیلومتر تخمین زده شده است. یک ساعت زمان می برد تا به وسیله هواپیما از آنتالیا به ازمیر برسید. البته در صورتی که قصد دارید به شکل زمینی از آنتالیا به ازمیر سفر کنید، باید مسافتی در حدود ۴۵۰ کیلومتر را پشت سر بگذرانید. طی کردن این مسیر با اتومبیل ۵:۳۰ ساعت و با اتوبوس نزدیک به ۷ ساعت زمان می برد.

سخن ‌پایانی

پیش از سفر به ترکیه، افراد باید اطلاعات دقیقی نسبت به مسافت بین شهری شهرهای این کشور داشته باشند. البته تنها دانستن مسافت بین شهری ترکیه کفایت نمی کند بلکه می بایست از مدت زمان رسیدن به هر یک از شهرها باخبر باشید. در این صورت می توانید برای سفر خود برنامه ریزی کرده و از زمان پیش رو، نهایت استفاده را ببرید. برای مثال، فاصله آنتالیا تا ازمیر ۴۵۰ کیلومتر تعیین شده است.