کابینت های گلاس یکی از با کیفیت ترین کابینت ها در میان کابینت های ام دی اف است. کابینت گلاس، دارای مغزی ام دی اف و روکش های گلاس است. روکش های گلاس که نوعی پلاستیک فشرده شیشه مانند است با مقاومت نسبتا بالایی که در مقابل رطوبت و خط و خش دارد این روز […]

جدیدترین مدل کابینت های گلاس2023

کابینت های گلاس یکی از با کیفیت ترین کابینت ها در میان کابینت های ام دی اف است.

کابینت گلاس، دارای مغزی ام دی اف و روکش های گلاس است. روکش های گلاس که نوعی پلاستیک فشرده شیشه مانند است با مقاومت نسبتا بالایی که در مقابل رطوبت و خط و خش دارد این روز ها طرفداران زیادی را به طرف خود جذب کرده است. از حسن های بی شماری که این جنس کابینت دارد می توان به تنوع رنگ، طرح و بافت این متریال اشاره کرد. این جنس کابینت دارای دو نوع مات و براق است که دست شما را برای انتخاب، بسیار باز می گذارد و شما به تناسب سبک دکوراسیون منزل خود می توانید بهترین انتخاب برای سبک و رنگ کابینت داشته باشید.

بهترین رنگ کابینت ام دی اف

انتخاب بهترین رنگ برای کابینت یا وسایل خانه از نظر علمی صحیح نیست. زیرا بهترین برای هر فردی طبق سلیقه خودش یک جور تعریف می شود. ما می توانیم با توجه به نقاط قوت و نقاط ضعف و معیار هایی که داریم تصمیم بگیریم که کدام رنگ یا سبک برای ما انتخاب بهتری است. شما می توانید برای بررسی این موارد و انتخاب بهترین رنگ برای کابینت خود به این معیار ها توجه بفرمایید. از اولین معیار های مهم برای انتخاب رنگ کابینت، متراژ آشپزخانه شما است. اگر اندازه آشپرخانه شما خیلی بزرگ نیست انتخاب رنگ های تیره برای کابینت خیلی گزینه مناسبی نیست. با توجه به مزایایی که هر رنگ از کابینت می تواند داشته باشد، یکی از بهترین انتخاب ها برای رنگ کابینت شما، رنگ سفید است. زیرا این رنگ به خاطر روشنی بازتاب نور زیادی دارد و فضای روشنی را برای شما فراهم می کند.

بهترین مدل کابینت ام دی اف

طبق چیزی که در بالا گفتیم بهترین مدل کابینت وجود ندارد و باید بر اساس سلیقه و شرایط خودتان بهترین مدل کابینت برای شما تعیین شود. شما بر اساس مقدار هزینه ای که میخواهید برای کابینت پرداخت کنید و متراژ کابینت و سبک دکوراسیون منزلتان باید بهترین انتخاب را داشته باشید.

چند نوع کابینت داریم؟

کابینت ها انواع و سبک های گوناگونی دارند که شما می توانید با آشنایی از انواع سبک ها و همچنین سبک دکور منزلتان به راحتی یک سبک کابینت را انتخاب کنید. با نگاهی اجمالی می توانیم این انواع کابینت را نام ببریم :

  • کابینت سبک ممبران

یکی از پرطرفدار ترین کابینت ها، کابینت ممبران است. کابینت ممبران قابلیت حک طرح های متنوع با دستگاه CNC را به شما می دهد. حکاکی و برجسته سازی انواع طرح ها در کابینت ممبران موجب تنوع خیلی زیاد این نوع کابینت شده است که همین امر دلیل پر طرفدار بودن این کابینت است.

  • کابینت سبک کلاسیک

کابینت کلاسیک کابینتی است که از تزئینات کلاسیک مانند سر ستون ها و پایه ستون ها و متریال ابزار خورده در جاهای مختلف آن استفاده شده است.

  • کابینت سبک نئوکلاسیک

کابینت نئوکلاسیک ترکیبی از کابینت کلاسیک و مدرن است. این کابینت زیبایی و سادگی کابینت مدرن را با تزئینات جزئی و زیبایی از کلاسیک، ترکیب کرده و سبک جذابی را به وجود آورده است که در خانه با سبک کلاسیک یا سبک مدرن هماهنگ است.

جدیدترین مدل کابینت های گلاس2023

  • کابینت سبک مدرن

کابینت سبک مدرن کابینتی است که از هر گونه تزئینات اضافی در ساخت و طراحی آن پرهیز می شود و به سادگی هر چه بیشتر اجرا می شود. اکثر اوقات کابینت سبک مدرن حتی دستگیره هم ندارد یا از دستگیره های مخفی برای آن استفاده می شود. کابینت مدرن را بیشتر در رنگ های روشن یا خنثی اجرا می کنند. اما با رنگ های خاص و ام دی اف یا های گلاس رنگی نیز ترکیب زیبایی را می سازد.

  • کابینت های گلاس

کابینت های گلاس یکی از انواع کابینت مدرن است. اگر در سبک مدرن یا با های گلاس براق ساخته شود، ظاهر مدرن، براق و عالی به آشپزخانه شما می دهد. کابینت های گلاس در انواع مات و با رنگ های تیره بسیار زیبا و مدرن وجود دارد.

  • کابینت چوبی

کابینت چوبی می تواند به صورت تمام چوب و روکش چوب اجرا شود. این کابینت می تواند در سبک های مدرن و روستیک اجرا شود. متریال چوب یکی از اصیل ترین متریال ها است که گرمی خاصی به فضا می بخشد.

جدیدترین مدل کابینت های گلاس2023

بهترین نوع ام دی اف برای کابینت

بهترین نوع ام دی اف با توجه به جنس روکش آن تعیین می شود. بهترین نوع ام دی اف آن است که روکش آن براق و بدون خط و خش و تاب و ایراد باشد. انواع ام دی اف که دارای دانه های ریز یا خطوط در بافت خود هستند به سختی تمیز می شوند و جرم را در بافت خود نگه می دارند و انتخاب خیلی خوبی برای فضایی مانند آشپرخانه نیستند.

تفاوت کابینت ممبران و های گلاس

کابینت ممبران با دستگاه سی ان سی ساخته می شود و دارای حکاکی و نقش برجسته در خود است. در حالی که کابینت های گلاس دارای سطح صاف و شفاف و یکدستی هستندکه در سبک های مختلف، بیشتر در سبک مدرن اجرا می شود. اما کابینت ممبران دارای یک سبک واحد است که فقط رنگ روکش آن و نوع طرح های روی آن تغییر میکند. تنوع رنگ در کابینت های گلاس بسیار بیشتر از کابینت ممبران است. کابینت ممبران بیشتر در رنگ های روشن و بژ اجرا می شود. سبک منزلی که کابینت ممبران در آن اجرا می شود بهتر است کلاسیک باشد.

خرید آنلاین کابینت آشپزخانه

خرید آنلاین کابینت آشپزخانه به این صورت است که شما به سایت مورد نظر مراجعه نموده و بعد از انتخاب نوع سبک و طرح کابینت خود درخواست نیرو می دهید تا فردی برای اندازه گیری متراژ و آشپزخانه شما مراجعه کند و با توجه به متریالی که انتخاب فرموده اید برآورد هزینه انجام می دهد. بعد از آن یک فایل طراحی سه بعدی در اختیار شما قرار می گیرد تا جای گذاری های وسایل مربوطه را مشاهده و تایید بفرمایید.

بعد از عقد قرارداد، مرحله اجرا شروع می شود.

کابینت برای آشپزخانه کوچک

این روز ها با توجه به افزایش جمعیت و بیشتر شدن ساخت و ساز و اینکه زمین کافی برای خانه های بزرگ و ویلایی به اندازه جمعیت وجود ندارد. به ناچار خانه های آپارتمانی با متراژ کم جایگزین خانه های ویلایی برای زندگی شده اند. از این رو دور از ذهن نیست که آشپزخانه ها هم متراژ کمی داشته باشند. پس واجب است که در انتخاب سبک کابینت آشپزخانه خود دقت کافی داشته باشید. برای انتخاب کابینت برای آشپزخانه کوچک باید حتما به چند معیار دقت و توجه کافی داشته باشید.

اولین نکته مهم متراژ آشپزخانه شما است که با توجه به نکاتی که در بالا گفته شد، بهتر است با توجه به متراژ، برای خانه های کوچک از انتخاب سبک هایی مانند ممبران و کلاسیک و نئوکلاسیک بپرهیزید و حتی الامکان از مدل های مدرن بهره ببرید.

سعی کنید از رنگ روشن در کابینت خود استفاده کنید و هیچ گاه برای خانه های کوچک، کابینت های با رنگ تیره انتخاب نکنید، زیرا باعث کوچک و تاریک به نظر رسیدن خانه شما می شوند. در صورتی که تمایل داشتید بیشتر درباره کابینت اطلاعات داشته باشید یا سفارش ساخت کابینت در سایت قرار دهید به سایت زد دیزاین مراجعه کنید.