دستگاه های التراسونیک دفع موش، یکی از بهترین انواع تجهیزات ضد موش هستند. دستگاه های التراسونیک دفع موش در ۹۹ درصد کارخانه ها و انبارهای مواد غذایی بزرگ جهان نصب است. همین مورد سبب می شود، مکان هایی که می توانند بهترین مکان برای زندگی موش باشند، از خطر حضور این جونده موذی در امان […]

راهنمای خرید دستگاه دفع موش

دستگاه های التراسونیک دفع موش، یکی از بهترین انواع تجهیزات ضد موش هستند.

دستگاه های التراسونیک دفع موش در ۹۹ درصد کارخانه ها و انبارهای مواد غذایی بزرگ جهان نصب است. همین مورد سبب می شود، مکان هایی که می توانند بهترین مکان برای زندگی موش باشند، از خطر حضور این جونده موذی در امان باشند.

اما متاسفانه واقعیت این است که با وجود تعداد زیاد دستگاه های تقلبی و بی کیفیت، خرید دستگاه دفع موش اورجینال موثر، دشوار است. ما در این مقاله شما را به طور کامل راهنمایی میکنیم تا به راحتی بتوانید دستگاه التراسونیک اورجینال را از انواع تقلبی آن تشخیص دهید. به این ترتیب با کمترین هزینه برای همیشه از شر موش ها خلاص شوید.

عملکرد دستگاه التراسونیک دفع موش

قبل از خرید دستگاه دفع موش بهتر است ابتدا با نحوه عملکرد آن آشنا شوید. این دستگاه های ضد موش بر مبنای فرکانس فراری دهنده موش کار می کنند. دامنه شنوایی موش ها بسیار از انسان بالاتر است. همین موضوع سبب میشود که این دستگاه بتواند با تولید صدایی که موش را آزار میدهد، آن ها را فراری دهد. این صدا هیچ تاثیری بر انسان و سایر موجودات ندارند. بنابراین دستگاه های التراسونیک از نظر ما ساکت هستند. اما با انتشار امواج فراصوت انسان، صداهایی را منتشر میکنند که موش ها را آزار داده و آن ها را فراری دهند.

عوامل مهم در خرید دستگاه دفع موش

برای اینکه خرید موفقی داشته باشید و بتوانید دستگاه ضد موش اصل را از انواع تقلبی آن تشخیص دهید، باید ویژگی هایش را بشناسید. ما در این جا چند مورد را ذکر میکنیم تا به راحتی بتوانید دستگاه التراسونیکی را خریداری کنید که کارایی لازم را دارد. به علاوه حتما آن را از فروشنده ای بخرید که از دادن توضیحات به شما امتناع نکند و به شما مشاوره کافی دهد.

۱. بی ضرر برای سایر موجودات

اگر شما هم تجربه مبارزه با موش را داشته باشید، میدانید بسیاری از طعمه ها و سم هایی که برای مبارزه با موش استفاده می شوند برای انسان یا سایر حیوانات مضر هستند. مثلا در مرغداری ها یا مکان هایی که کودکان حضور دارند به هیچ وجه نمیتوان از برخی تجهیزات ضد موش استفاده کرد. اما دستگاه های التراسونیک اگر طبق پروتکل های استاندارد جهانی تولید شوند، برای انسان و سایر موجودات به غیر از موش کاملا بی ضرر هستند. بنابراین حتما قبل از خرید از بی ضرر بودن امواج آن مطمئن شوید.

راهنمای خرید دستگاه دفع موش

۲.امواج به شدت آزار دهنده برای موش

این نوع دستگاه های التراسونیک دفع موش، با انتشار صدا موش را فراری دهند. بنابراین حتما صدایی که تولید میکنند باید به اندازه کافی برای جانور آزار دهنده باشد. به طوری که بر سیستم شنوایی و عصبی آن تاثیر منفی گذاشته و بتواند آن را فراری دهد. برای اینکه بدانید چه فرکانسی موش را فراری می دهد، میتوانید مقاله فرکانس فراری دهنده موش را مطالعه کنید.

۳.تولید امواج متغییر

همانطور که ما انسان ها میتوانیم به صداهای مختلف عادت کنیم، اگر دستگاه نویز موش همواره یک فرکانس را تولید کند، هرچه قدر هم این صدا آزار دهنده باشد، گوش موش به آن عادت میکند. بنابراین موش از محیط فرار نمیکند. پس دقت کنید دستگاهی که خریداری میکنید بتواند تعداد بالایی فرکانس متغییر آزار دهنده برای موش را تولید کند.

راهنمای خرید دستگاه دفع موش

۴.خرید از تولید کننده

هنگام خرید دستگاه دفع موش، بسیار بهتر است که آن را از تولید کننده معتبر خریداری کنید. مسلما قیمت دستگاه دفع موش هنگامی که از واسطه ها، آن را بخرید بسیار بیشتر است. بنابراین شما به راحتی میتوانید با خرید از تولید کننده یک دستگاه با کیفیت تر و با قیمت مناسب تر تهیه کنید.

۵.نصب شده در مکان های معتبر

حتما دستگاه التراسونیکی را بخرید که آزمایش خود را پس داده باشد. اگر دستگاهی را خریداری کنید که در کارخانه های بزرگ ایران یا خارج نصب باشد، آنگاه میتوان مطمئن بود که این دستگاه برای شما هم کارا است، زیرا آزمایش خود را پس داده و شما میتوانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

۶. پوشش بالای دستگاه نویز موش

امواج دستگاه های التراسونیک دفع موش مانند صدای رادیو و تلوزیون است. بنابراین طبیعی است که مسافت محدودی را پوشش دهد. بنابراین تعداد دستگاه هایی که شما نیاز خواهید داشت بستگی به متراژ محیط شما و مسافت قابل پوشش دستگاه دارد. سعی کنید دستگاه التراسونیکی را خریداری کنید که حداقل ۱۰۰ متر مربع را پوشش دهد و بتواند به طور ۳۶۰ درجه امواج را منتشر کند تا موش ها را هم از سطح زمین و اجسام و هم از سقف و دیوار ها دور کند.

راهنمای خرید دستگاه دفع موش

۷.پشتیبانی قبل و بعد از خرید

برای خرید دستگاه دفع موش با کارایی لازم، حتما مطمئن شوید که از پشتیبانی قبل و بعد از خرید بهره مند باشید تا در صورت لازم بتوانید با نحوه نصب دستگاه، تعداد دستگاه مورد نیاز شما و… آشنا شوید. دستگاه های التراسونیک اگر قرار باشد در محیط های باز استفاده شوند حتما باید توسط متخصص نصب شوند. همچنین در شرایط حاد ممکن است به استفاده از تجهیزات دیگر مانند چسب موش و خرید طعمه موش هم نیاز داشته باشید.

۸.گارانتی قطعات و تعویض

بسیار مراقب باشید در دام تله های ضمانتی نیفتید، زیرا بسیاری از فروشندگان برای اینکه یک دستگاه ضعیف را به فروش برسانند به شما تعهد میدهند که در صورت عدم کارایی آن را با نصف مبلغ پس بگیرند. در این صورت میتوانند دستگاهی را که عملا کارایی ندارد بارها و بارها به فروش برسانند.

نتیجه گیری

حال که با ویژگی های دستگاه های التراسونیک دفع موش آشنا شدید، به راحتی میتوانید با مقایسه فروشنده های مختلف این دستگاه را خریداری کنید. اگر میخواهید به سرعت از شر موش ها رهایی یابید، حتما دستگاهی را بخرید که از بیشتر ویژگی های نام برده برخوردار باشد. نوین ایده با ۲۲ سال سابقه درخشان، تولید کننده انواع تجهیزات ضد موش است.

شما میتوانید به راحتی با مراجعه به سایت این شرکت یا خرید حضوری در سریع ترین زمان ممکن یک بار برای همیشه موش ها را فراری دهید. قیمت دستگاه دفع موش وینرز که تولید این شرکت است در مقایسه با سایر فروشنده ها بسیار پایین تر است. این دستگاه برای همه موجودات غیر از موش کاملا بی ضرر است و تنها دستگاه ۴ بلندگوی فرکانس متغییر موجود در ایران است.