وزیر آموزش و پرورش گفت: بخش اعظمی از مسئله ایجاد شده درباره مسمومیت دانش‌آموزان ناشی از ایجاد جو روانی در جامعه دانش‌آموزی و مخصوصا خانواده آنها است. به گزارش خبرآنلاین، یوسف نوری در نشست مشترکی که با وزیر کشور داشت درباره مسمومیت سریالی دانش‌آموزان بیان کرد: «من خواهش دارم رسانه‌ها به‌عنوان یکی از ارکان فرآیند […]

واکنش جالب وزیر آموزش‌وپرورش به‌سریال مسمومیت دانش‌آموزان دختر؛ «بخش اعظم ناشی از جو روانی است»

وزیر آموزش و پرورش گفت: بخش اعظمی از مسئله ایجاد شده درباره مسمومیت دانش‌آموزان ناشی از ایجاد جو روانی در جامعه دانش‌آموزی و مخصوصا خانواده آنها است.

به گزارش خبرآنلاین، یوسف نوری در نشست مشترکی که با وزیر کشور داشت درباره مسمومیت سریالی دانش‌آموزان بیان کرد: «من خواهش دارم رسانه‌ها به‌عنوان یکی از ارکان فرآیند تربیت برای تلطیف این جو بیشتر تلاش کنند تا ما بتوانیم جریان تعلیم و تربیت را پیش ببریم، تا دانش‌آموزانی که در طول شیوع کرونا جا مانده بودند بتوانیم جا ماندگی آن‌ها را جبران کنیم.»

او ادامه داد: «این خواست کسانی است که می‌دانند دانش آموزان ما سلامت هستند، دانش‌آموزانی که علیرغم همه توطعه‌های جهان در ۵ المپیاد جهانی رتبه چهارم دنیا را گرفتند.

نوری در پایان گفت: «با توجه به اینکه ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان مانند ستاد کرونا مرجع واحدی پیدا کرده به امید خدا به‌زودی برطرف خواهد شد.»

بیشتر بخوانید:

علائم مسمومیت بین ۱۵ تا ۴۵ دقیقه؛ ۸۰۰ دانش‌آموز در قم، ۴۰۰ نفر در بروجرد/ «مسمومیت استنشاقی غیر قابل انکار است»

۲۳۳۲۳۳