با وجود این‌که آخرین ساعت‌های سال ۱۴۰۱ سپری می‌شود اما حقوق معلم‌ها پرداخت نشده است. به گزارش خبرآنلاین، با وجود این‌که آخرین ساعت‌های سال ۱۴۰۱ سپری می‌شود اما هنوز حقوق معلم‌ها پرداخت نشده است، این درحالی‌ست که تعداد زیادی از جامعه فرهنگیان به پیش از این به نتایج رتبه‌بندی خودشان اعتراض داشتند. رتبه‌بندی معلم‌ها بعد […]

واکنش معلم‌ها به پرداخت نشدن حقوق اسفند: رتبه‌بندی نخواستیم چرا حقوق‌ها را پرداخت نمی‌کنید؟/ «آموزش و پرورش هنوز لیست حقوق را بارگذاری نکرده است »

با وجود این‌که آخرین ساعت‌های سال ۱۴۰۱ سپری می‌شود اما حقوق معلم‌ها پرداخت نشده است.

به گزارش خبرآنلاین، با وجود این‌که آخرین ساعت‌های سال ۱۴۰۱ سپری می‌شود اما هنوز حقوق معلم‌ها پرداخت نشده است، این درحالی‌ست که تعداد زیادی از جامعه فرهنگیان به پیش از این به نتایج رتبه‌بندی خودشان اعتراض داشتند.

رتبه‌بندی معلم‌ها بعد از کش‌وقوس‌های ۱۰ ساله بالاخره به نتیجه رسید و مدتی قبل رتبه هر معلم اعلام شد، با این وجود تعداد زیادی از آن‌ها به رتبه خود اعتراض داشتند و معتقد بودند ارزیابی‌ها به خوبی انجام نشده است، شرایط سختگیرانه و حتی مبهم برای ارسال مدارک مواردی بود که آن‌ها اعتراض داشتند، قبل‌تر خبرآنلاین در گفت‌وگو با شش معلم به بررسی دقیق نتایج رتبه‌بندی پرداخته بود.

اما حالا موضوع دیگری دامن‌گیر معلم‌ها شده است، با وجود این‌که سال ۱۴۰۱ آخرین روزهای خود را سپری می‌کند هنوز حقوق اسفند تعدادی زیادی از آن‌ها پرداخت نشده، تماس‌های مکرر معلمان با خبرگزاری خبرآنلاین نشان می‌دهد در روزهای پایانی سال و با وجود خریدهای سال نو آن‌ها حقوقی دریافت نکرده‌اند. برخی از آن‌ها با ارسال کامنت مطالبات خود را به خبرآنلاین گفته‌اند.

معلمی برای خبرآنلاین نوشته: «رتبه نخواستیم، بیست و نهمه، هنوز حقوق نگرفتیم»

کاربر دیگری نوشته که: «همه مردم دارن خریدهای عیدشون رو به اتمام میرسونن معلما هم کنار گوشیشون نشستن ببینن کی حقوقشون رو واریز می‌کنند .خجالت آوره»

یک معلم برای خبرآنلاین نوشته: «چرا اینقدر با روان معلما بازی میشه اون از حکم زدن اون از هر روز توی بوق و کرنا کردن رتبه بندی اینم از حقوق دادنشون هدف از این همه بی احترامی به معلما چیه ؟ امشب عیده هنوز حقوق رو پرداخت نکردن اگه روزای معمولی و عادی بود یه چیزی ولی کسی نیست ازشون بپرسه شمام خودتون اینجوری عید رو برگزار میکنید ؟»

معلم دیگری هم نوشته که : «از اعتراض ما ناراحت شدن گفتن حقوق ندیم بهشون حالشون رو بگیریم.»

«واقعا برای این مدیریت متاسفم، نه رتبه بندی، نه حقوق، چیکار دارید میکنید؟»، «شب عید، انگار نه انگار که معلم ها هم زندگی دارن حقوق ندادن اخه این هم شد مدیریت.» این‌ها از دیگر پیام‌هایی هستند که به دست خبرآنلاین رسیده است، شما می‌توانید پیام‌های بیشتر را اینجــــــــــــا بخوانید.

علی‌رغم سکوت مسئولان وزارت آموزش و پرورش درباره عدم پرداخت حقوق معلم‌ها علی احمدی؛ معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه درباره علت تاخیر در پرداخت حقوق اسفند ماه فرهنگیان گفته: آموزش و پرورش هنوز لیست حقوق را بارگذاری نکرده است البته پول در خزانه وجود دارد اما برای مبالغ بالاتر طبق قانون نمی‌توان کاری کرد. امروز حقوق اسفند ماه پرداخت می‌شود، مشکل قانونی این است که آموزش و پرورش بالاتر از سقف قانون بودجه سال ۱۴۰۱ درخواست دارد که خزانه نمی‌تواند اقدام کند! اگر مشکل قانونی حل شود می‌توانند معوقات رتبه‌بندی را پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید:

رتبه‌ها را محدود کردند تا با بودجه تطبیق پیدا کند؛ معلم را مقابل معلم قرار دادند

۲۳۳۲۳۳