اگر به دنبال هیجان هستید، پیشنهاد می کنیم که به جزیره کیش سفر کنید. تفریحات مختلف آبی و غیرآبی مانند غواصی، پاراسل، جنگ‌های شبانه و … هر کدام به تنهایی می‌تواند حال دگرگون شما را متحول کند. یکی از چالشهای این سفر انتخاب هتل مناسب است که در این مطلب می‌خواهیم شما را با هتل […]

چرا در هتل داریوش کیش اقامت کنیم؟

اگر به دنبال هیجان هستید، پیشنهاد می کنیم که به جزیره کیش سفر کنید. تفریحات مختلف آبی و غیرآبی مانند غواصی، پاراسل، جنگ‌های شبانه و … هر کدام به تنهایی می‌تواند حال دگرگون شما را متحول کند.

یکی از چالشهای این سفر انتخاب هتل مناسب است که در این مطلب می‌خواهیم شما را با هتل داریوش کیش و امکانات آن آشنا کنیم.

معرفی هتل داریوش کیش

یکی از ایده‌های جذاب در جزیره کیش ساخت هتل‌هایی است که یادآور تاریخ باستان کشور هستند. هتل داریوش کیش یادآور عناصر مختلف معماری دوره هخامنشیان بوده و برای تفکیک بخش‌ها نیز از اسامی پاسارگاد، آناهیتا و … استفاده شده است.

ایده اصلی این طراحی توسط مالک اولیه هتل یعنی حسین ثابت بکتاش داده شده بود تا اصالت تمدن ایران، هم برای گردشگران داخلی مرور شود و هم چشم توریست‌های خارجی را نوازش کند. در این مجموعه تندیس کوروش کبیر و سربازان ساسانی، مبل‌هایی با طرح‌هایی از دوره هخامنشی، سر ستون‌هایی از پرسپولیس و … همه و همه تخت جمشید شیراز را به یاد شما خواهد انداخت.

درباره هتل داریوش کیش

این هتل ۵ ستاره علاوه بر طراحی بی‌نظیر در معماری، بهترین خدمات و امکانات را نیز در اختیار مسافران قرار می دهد. این هتل پنج ستاره که در سال ۱۳۸۲ افتتاح شده، دارای سه طبقه است و در مجموع ۱۸۴ واحد اقامتی دارد. بدون هیچ اغراقی باید گفت که هتل داریوش یکی از برترین هتل‌های جزیره کیش، است که چشم انداز بسیاری از اتاق‌های آن رو به دریا بوده و به همین دلیل افراد زیادی علاقه‌مند به اقامت در آن هستند.

چرا در هتل داریوش کیش اقامت کنیم؟

موقعیت مکانی و تفریحات هتل داریوش

این مجموعه موقعیت مکانی بسیار ایده‌آلی در جزیره دارد که همین مسئله جذابیت آن را دوچندان می‌کند. هتل داریوش در شرق جزیره کیش واقع شده و با مراکز تفریحی و خرید فاصله بسیار کمی دارد. در این مجموعه گردشگران می‌توانند از تفریحات ارائه شده در ساحل اختصاصی هتل بهره‌مند شوند. تفریحاتی مانند غواصی در ساحل نیز توسط مجموعه داریوش ارائه می‌شود تا مهمانان هتل با راحتی کامل بتوانند برخی از تفریحات را انجام دهند.

نزدیکی این اقامتگاه خاص به باغ پرندگان و دلفیناریوم نیز یک مزیت خاص محسوب می‌شود چرا که شما می‌توانید خودتان را در کمتر از ۱۰ دقیقه به هر کدام از این جاذبه‌های تفریحی برسانید. از مراکز خرید نزدیک به هتل داریوش کیش می‌توان به پردیس و سارینا یک اشاره کرد.

امکانات هتل داریوش کیش

انتخاب هتل در سفر به کیش یکی از مهم‌ترین موضوعات است که برای این کار باید امکانات هتل‌ها را به‌ طور خلاصه بررسی کرد. شما با این مقایسه و بررسی می‌توانید قبل از سفر محل اقامت خود را رزرو کنید و با خیالی راحت سفر خود را آغاز کنید.

هتل داریوش از نظر ارائه خدمات به گردشگران در بالاترین سطح ممکن قرار دارد. از امکانات تفریحی این مجموعه می‌توان به میز بیلیارد، استخر، زمین تنیس، باشگاه بدنسازی، سالن ماساژ و … اشاره کرد. علاوه بر این امکانات، در داخل هتل دو رستوران با نام‌های پاسارگاد و آپادانا در نظر گرفته شده تا میهمانان این هتل برای صرف غذا مجبور نباشند به بیرون بروند.

منظره‌ رو به دریایی که در رستوران‌های این هتل وجود دارد، بسیار مورد توجه مسافران است برای دورهمی‌های گردشگران نیز سه کافی شاپ در نقاط مختلف هتل واقع شده که نوشیدنی‌های متنوعی در آنها ارائه می‌شود.

چرا در هتل داریوش کیش اقامت کنیم؟

قیمت رزرو هتل داریوش کیش

برخی افراد با شنیدن نام هتل پنج ستاره گمان می‌کنند که هزینه اقامت بسیار بالا خواهد بود در حالی‌که با مقایسه کیفیت نسبت به قیمت متوجه خواهید شد که این هتل‌ها گزینه مناسب‌تری هستند. عوامل مختلفی مانند زمان سفر و نوع اتاق انتخابی و همچنین تعداد مسافر روی قیمت هتل اثرگذار هستند. در فصل گرما، کیش به دلیل وجود رطوبت زیاد، گردشگران کمتری دارد و در این حالت قیمت هتل‌ها به دلیل تقاضای کمتر، سیر نزولی دارد.

رزرو متنوع ترین هتل های کیش در فلای تودی

برای رزرو هتل های کیش از لوکس تا اقتصادی، کافی است وارد سایت فلای تودی شوید. فلای تودی با امکان رزرو ۱.۵ میلیون هتل در سرتاسر جهان، متنوع ترین گزینه‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد. با هر بودجه و سلیقه ای که باشید، می‌توانید به راحتی رزرو محل اقامت خود را در این سایت انجام دهید. فلای تودی ارزانترین و معتبرترین مرجع خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل های کیش با پشتیبانی ۲۴ ساعته، بهترین خدمات سفر را در اختیارتان قرار می‌دهد.