مشرق نوشت:محمدکاظم انبارلویی یادداشتی با عنوان «لات‌بازی‌های ترامپ را پاسخ بدهیم» نوشته است. در بخشی از این یادداشت آمده است؛ دستگاه دیپلماسی خارجی آمریکا به پرت و پلاگویی افتاده است. ترامپ نه از استانداردهای علمی و عملی دیپلماسی خبر دارد و نه ادبیات سیاسی را حتی در ارتباط با دو کشور در حال جنگ رعایت […]

پس لرزه فحاشی ترامپ به ایران /لات‌بازی‌های ترامپ پاسخ دارد

مشرق نوشت:محمدکاظم انبارلویی یادداشتی با عنوان «لات‌بازی‌های ترامپ را پاسخ بدهیم» نوشته است.

در بخشی از این یادداشت آمده است؛

دستگاه دیپلماسی خارجی آمریکا به پرت و پلاگویی افتاده است. ترامپ نه از استانداردهای علمی و عملی دیپلماسی خبر دارد و نه ادبیات سیاسی را حتی در ارتباط با دو کشور در حال جنگ رعایت می‌کند. فحاشی و هتاکی او را باید پاسخ سخت داد، با پاسخ نرم نمی‌توان او را سر عقل آورد. این پاسخ باید قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باشد.

سر و صدای اراذل مسلط بر آمریکا را فقط با مقاومت موثر و کارکردی و با بالا بردن توانایی های قدرت ملی می توان خاموش کرد.

امروز دستگاه دیپلماسی آمریکا در چاه لات‌بازی سیاسی در داخل و خارج افتاده است. آنچه مردم ایران و جهان از دور ملاحظه می‌کنند، رونمایی از یک فروپاشی تمدنی است. دموکراسی لیبرال در آمریکا نه حکایت از حکومت مردم بر مردم دارد و نه بویی از آزادی و کرامت انسانی دارد. مردم آمریکا هر روز زیر ضربات مشت آهنین پلیس، گارد ویژه و نظامیان آمریکا طعم تلخ دموکراسی آمریکایی را می‌چشند و دولت‌های جهان نیز شاهد فروریزی پیمان‌های بین‌المللی و تغییرات در مفهوم روابط با دولت آمریکا هستند.

وزیر خزانه‌داری آمریکا دست روی ماشه جنگ اقتصادی دارد و حتی در این جنگ از غذا و داروی کشورهایی که در حال جنگ با آن‌ها هستند، دریغ ندارد.

لات‌بازی‌های ترامپ پاسخ دارد. اگر به «قدرت ملی» تکیه کنیم، پاسخ آن را زود پیدا خواهیم کرد.

۲۷۲۷