یکی از موضوعات اساسی و مهم در تامین گرمایش، در فصل‌های سرد سال انتخاب سامانه گرمایشی مناسب بر اساس شرایط محیطی میباشد. برخی از فضاها با کاربری های عموما صنعتی یا ورزشی، دارای محیطی بزرگ با ارتفاع بلند میباشند. تامین گرمایش در این نوع فضاهای بزرگ با دشواری همراه میباشد. استفاده از هیتر تابشی یا […]

یکی از موضوعات اساسی و مهم در تامین گرمایش، در فصل‌های سرد سال انتخاب سامانه گرمایشی مناسب بر اساس شرایط محیطی میباشد. برخی از فضاها با کاربری های عموما صنعتی یا ورزشی، دارای محیطی بزرگ با ارتفاع بلند میباشند. تامین گرمایش در این نوع فضاهای بزرگ با دشواری همراه میباشد.

استفاده از هیتر تابشی یا همان بخاری تابشی گرماتاب یکی از بهترین و کم هزینه ترین روشهای تامین گرمایش میباشد. در بین اکثر صاحبان سوله‌های صنعتی و کارشناسان تاسیسات، هیترهای تابشی با نام تجاری ثبت شده گرماتاب شناخته میشود. مزایای گسترده در تامین گرمایش این گونه فضاها موجب گردیده در طول سالیان گذشته استفاده از گرماتاب نسبت به سایر تجهیزات گرمایش در اولویت قرار گیرد.

مصرف سوخت هیتر تابشی گرماتاب، گاز شهری میباشد. صرفه جویی حاصل از تامین گرمایش با بخاری تابشی گرماتاب در حدود ۵۰ در صد مصرف گاز و ۹۰ درصد مصرف برق میباشد.

مزایای دیگری همچون تامین گرمایش منطقه ای، خاموش بودن دستگاه در ساعات غیر کاری، عدم اشغال فضای فیزیکی، نصب سریع و رایگان، کاهش هزینه های نگهداری و تعمیرات و …. استفاده از هیتر تابشی گرماتاب را مقرون به صرفه نموده است.

نحوه عملکرد گرماتاب

کارشناسان رشته تاسیسات در ایران، هیتر تابشی را با نام‌هایی همچون بخاری لوله ای یا تشعشعی و یا گرماتاب و بخاری صنعتی معرفی مینمایند. هیتر گرماتاب پس از روشن شدن، در مدت زمان کوتاهی گرمایش لازم را برای ایجاد آسایش دمایی را تامین مینماید. احتراق حاصل از سوخت گاز طبیعی با فشار گاز خانگی، دمای لوله های با ضریب تابشی بالارا در حدود ۴۵۰ درجه سانتی گراد میرساند. گرما نیز پس از برخورد به صفحات منعکس کننده، به صورت امواج مادون قرمز به اجسام ساطع و برخورد مینماید.  

خدمات پس از فروش

کلیه محصولات تولیدی با برند گرماتاب شامل ۵ سال گارانتی فن و مشعل و ۱۰ سال کلیه لوله ها میباشد. ارایه خدمات پس از فروش در کوتاه ترین زمان ممکن با استفاده از کارشناسان فنی آموزش دیده، کیفیت این نوع خدمات را در محصول گرماتاب برجسته نموده است.

قیمت گرماتاب

قیمت هیتر تابشی به پارامترهای مختلفی از جمله استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت، ارایه خدمات پس از فروش به موقع و بسیاری موضوعات دیگر بستگی دارد. هر چه تامین قطعات از تامین کنندگان خوش‌نام‌تر و با کیفیت تری استفاده شود، به طور مشخص در قیمت گرماتاب اثر گذار خواهد بود. استفاده از لوله های آتشخوار با کیفیت با جنس استنلس استیل و یا آلومینایز ضمن اینکه مقاومت بالای دمایی را دارد موجب میگردد طول عمر لوله ها افزایش یافته و ضریب تابش و انتقال حرارت نیز به نحو مطلوب بهبود یابد. هیتر گرماتاب با شیر برقی اصلی و ایرسوییچ از تولیدات شرکت سیت ایتالیا نقشی مهم در افزایش ایمنی و بهبود در عملیات احتراق کامل دارد.

هیتر تابشی برقی

هیتر تابشی برقی با استفاده از المنت های سرامیکی طراحی شده و یکی از بهترین گزینه ها جهت تامین گرمایش فضاهای باز و محیط های مسکونی و ویلاها میباشند. بخاری تابشی برقی در ظرفیت‌‍های مختلف قابل تولید میباشد.

مصرف این نوع هیترها برق بوده و بنابراین نیاز به استفاده از دودکش نمیباشد. جهت استفاده از هیترهای تابشی برقی تنها به برق تکفاز خانگی نیاز دارد. میزان آلودگی در هیترهای تابشی بسیار پایین و ناچیز میباشد. این مدل دستگاه بیشتر در مکان های که امکان بهره مندی از سوخت گاز وجود ندارد پیشنهاد می شود.

احساس گرمای طبیعی در هنگام استفاده از هیتر تابشی برقی محسوس بوده و معمولا طراحی زیبا دارند.  بخاری برقی تابشی مادون قرمز با یک تکنولوژی منحصر بفرد تولید میشود. استفاده از آلیاژ آلومینیوم مخصوص در پنل های تابشی، فرآیند پوشش دهی و قرار گرفتن المنت های حرارتی دخل آن موجب میشود  تا حرارت انتقالی به اشیاء و افراد بعد از روشن شدن دستگاه تسریع گردد.

هیتر تابشی گرما را بر مبنای روش انتقال حرارت تابشی در محیط تامین مینماید. عمده استفاده از بخاری تابشی برقی در فضای باز میباشد. گرماتاب برقی با استفاده از انرژی الکتریکی و تبدیل آن به امواج تابشی، دمای محیط را افزایش میدهد. امواج تابشی در این هیتر به صورت چتر حرارتی گرما را در محیط ساطع و پس از برخورد این امواج به اجسام، به گرما تبدیل میشوند هیتر تابشی با الهام از خورشید تامین گرمایش را انجام میدهد. این موضوع باعث می شود گرمایش در مدت زمان کوتاهی تامین شود.

تماس با ما

جهت اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاههای گرمایش تابشی گرماتاب میتوانید از طریق تلفن ۰۹۱۲۴۸۸۴۹۰۵ و یا مراجعه به سایت www.garmataaban.com   با ما در ارتباط باشید.