خرید و فروش ضایعات آهن در این پست شما را با خریدار ضایعات آهن (آهن ضایعات) و انواع متعدد آن آشنا می کنیم و همچنین نحوه تشکیل ضایعات آهن را شرح می دهیم. ضایعات آهن چیست؟ ضایعات آهن یا ضایعات آهن به کالاهای معیوب، ضایعات چدن و ​​فولادی گفته می شود که قابل استفاده نیستند. […]

خرید و فروش ضایعات آهن در این پست شما را با خریدار ضایعات آهن (آهن ضایعات) و انواع متعدد آن آشنا می کنیم و همچنین نحوه تشکیل ضایعات آهن را شرح می دهیم.

ضایعات آهن چیست؟

ضایعات آهن یا ضایعات آهن به کالاهای معیوب، ضایعات چدن و ​​فولادی گفته می شود که قابل استفاده نیستند. منابع قابل بازیافت، مانند آهن قراضه، ضایعات نامیده می شود. به طور مشابه، مواد قابل بازیافتی که می توانند در صنایع ساختمانی یا خودروسازی دور ریخته شوند نیز ضایعات تلقی می شوند.

برخلاف ضایعات، ضایعات فلزی و آهن دارای ارزش پولی و اهمیت اقتصادی هستند و ضایعات آهن ممکن است دوباره در فرآیند تولید بازیافت شوند. اینها به عنوان قراضه نیز شناخته می شوند.

قیمت ضایعات آهن

قیمت ضایعات آهن بنابر قیمت روز جهانی تعیین می شود و دیگر اینکه چه نوع آهنی را برای فروش جمع آوری کرده باشید اغلب آهنهای شمشی مانند تیر آهن میزان آلودگی هایی مثل رنگ  و بتونه و زنگ کمتری دارند اگرمقدار ضایعات آهن شما بیش از حد باشد قیمت آن با رضایت طرفین به صورت توافقی معامله خواهد شد اگر شما هم ضایعات را جمع آوری کرده اید و به هر دلیلی قصد فروش آنها را دارید با ما تماس بگیرید ما خریدار ضایعات آهن شما هستیم و محصولات شما را با بالاترین قیمت روز از شما همشهریان عزیز خریداری خواهیم کرد . در ادامه قیمت ضایعات به روز آهن را برای شما نوشتیم

خریدار ضایعات در کرج بهترین مرکز خریدار ضایعات در کرج , بی شک یکی از بهترین خریدار ضایعات کرج بنگاه ضایعاتی منظمی میباشد ک با سابقه بیش از ۱۰ سال در شهرهای استان البرز حرف اول را میزند , جهت ارتباط با ما برای فروش ضایعات در کرج با شماره ۰۹۱۲۰۱۵۹۴۵۶ تماس بگیرید..

خرید و فروش ضایعات آهن

تمایز بین زباله و ضایعات

ضایعات چیست؟

واحدهایی که استانداردهای تولید محصول را برآورده نمی کنند و شرایط اولیه خود را به حدی از دست داده اند که قادر به انجام وظایف خود نیستند، از عملیات همان فرآیند تولید خارج می شوند یا به عنوان قراضه فروخته می شوند. ضایعات محصول ممکن است دور ریخته شود یا به عنوان مواد خام در تولید محصولات مشابه یا متفاوت استفاده شود. ضایعات آهن مقدار یا تعداد ضایعات های محصولی است که پیش بینی می شود در شرایط عادی و موثر تولید ایجاد شود. آنها را نمی توان کنترل کرد و به عنوان ضایعات معمولی محصول در نظر گرفته می شود. ضایعات غیرعادی یک محصول معین، مقدار یا تعداد ضایعات محصول است که از مقدار یا تعداد ضایعات معمولی محصول بیشتر باشد. زیرا ظاهر آنها پیش بینی نشده و قابل مدیریت هستند.

موارد اضافی:

ضایعات مواد اولیه، باقیمانده و انتهای قیچی های مورد استفاده برای برش ورق های آهن نیز ضایعات محسوب می شوند. این ضایعات در طول فرآوری مواد اولیه برای ایجاد محصول نهایی تشکیل می شوند و قابل استفاده مجدد نیستند. به عنوان مثال، ضایعات چوب باقی مانده از ساخت میز و صندلی، یا ضایعات برش ورق آهن.

خرید و فروش ضایعات آهن در تهران

بازیافت ضایعات آهن

فرآیند آماده سازی مواد برای استفاده مجدد در سایر عملیات به عنوان بازیافت شناخته می شود. نمونه هایی از منابع قابل بازیافت متداول عبارتند از

۱) ضایعات فلزی

۲) آهن

۳) پلاستیک

4) کاغذ

5) شیشه

۶) مقوا

۷) برخی مواد

بهترین خرید و فروش ضایعات آهن

مواد شیمیایی قابل بازیافت بازیافت و به کمپوست تبدیل می شوند.

فرآیند بازیافت باعث از بین رفتن و اتلاف منابع ملی و تولیدی و کاهش قابل توجهی در مصرف مواد خام و انرژی می شود. بازیافت مزیت اضافی کاهش انتشار گازهای گلخانه ای دارد.

بازفرآوری آهن و فولاد: بیشترین مقدار ناخالصی به فولاد تعلق می گیرد که بیشترین حجم تولید را در بین فلزات، کمترین قیمت و کمترین هزینه را دارد. فولاد معمولاً در بخش‌هایی مانند ساختمان‌ها، ساختمان‌ها، ماشین‌آلات، تجهیزات، ابزارآلات و خودروسازی استفاده می‌شود. در نتیجه این صنایع دارای بالاترین درصد منابع بازیافتی هستند. ضایعات آهن و همچنین ضایعات آهن و فولاد، مواد اولیه مناسبی برای تولید محصولات جدید فولادی هستند. در قرن دوازدهم، حجم انبوه تولید آهن و فولاد، یک تجارت فرآوری ضایعات از منابع ثانویه را ضروری کرد که منجر به ایجاد صنعت بازیافت شد.

با توجه به طبقه بندی ضایعات آهن، عیار آهن موجود در آن مشخص می کند که متعلق به کدام طبقه است و بر اساس این طبقه بندی برای ذوب آهن در کوره های فولادسازی آماده می شود. مشاغل آهن و فولاد قراضه خود را به دو دسته بزرگ محلی و بین المللی تقسیم می کنند.

ضایعات داخلی

در اینجا به جزئیات کل فرآیند تولید فولاد و اقلام قراضه داخلی می پردازیم.

فولاد مذاب به صورت شمش، شمش و شمش به بیرون از کوره ریخته می شود. پس از ریخته‌گری شمش و نورد اولیه، ضایعات با اندازه‌های بالاتر به پوسته‌ها، برش‌های انتهایی و زائده‌ها تبدیل می‌شوند. جمع آوری این ضایعات در واحد مناسب ساده است و آنها بر اساس نوع آلیاژ جدا می شوند. اکثر واحدهای نورد فولادی توانایی تولید فولاد خام را دارند، بنابراین این نوع ضایعات از واحد تولیدی خارج نمی شوند. بنابراین قراضه داخلی در چرخه صنعت فولاد باقی می ماند و در آمار بازیافت فولاد لحاظ نمی شود.

ضایعات های خارجی

بازیافت ضایعات های خارجی به دو دسته جدید و قدیمی تقسیم می شود.

ضایعات صنعتی جدید تولید شده توسط سازندگان کالاهای تکمیل شده فولادی، از جمله ضایعات از پردازش صفحات تا بدنه خودرو، سیم به ابزار و سیم به میخ. کیفیت این نوع ضایعات به خوبی تثبیت شده است. اکثر این ضایعات با باقی مانده های داخلی مرحله نورد یکسان هستند. خرید و فروش ضایعات آهن که شامل بریدگی و بقایای صفحات و مفتول و همچنین کالاهای معیوب از نوع آلیاژی خاص و بدون آلودگی می باشد. این شکل از قراضه کیفیت اولیه خود را حفظ می کند، زیرا ترکیب شیمیایی آن تغییر نکرده و شناخته شده است.

انواع مختلف این

انواع ضایعات شامل براده‌های آهن و تراشه‌های آهنی است که در حین ساخت ماشین‌آلات تولید می‌شوند و همچنین مواد دیگری که از نورد، حفاری و برش فلز به دست می‌آیند. این مواد ترکیبات آلیاژی متنوعی دارند و اکثر آنها با روغن، رنگ و سایر فلزات آلوده هستند. یک محصول فولادی معمولی که عمر مفید خود به پایان رسیده است، ضایعات قدیمی یا فرسوده نامیده می شود. خودروها، اقلام خانگی مانند یخچال و فریزر، اجزای ساختمان، پل ها و غیره منابع اولیه ضایعات قدیمی هستند.

گروه ضایعات جمع کن

افراد و شرکت های بزرگی برای بازیافت ضایعات آهن با خرید و فروش ضایعات آهن ایجاد شده اند که یکی از باتجربه ترین آنها گروه کارگران ضایعات آهن هستند که بالاترین قیمت را برای ضایعات آهن شما می پردازند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت ضایعات آهن با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.