سیاسی/ سیاست داخلی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر ضرورت شناسایی عوامل تفکر ضدانقلاب در حوزه‌های علمیه گفت: قم خواستگاه انقلاب است و امروز گروهی به دنبال متزلزل کردن پایه‌های مقاومت دراین شهر هستند. حجت الاسلام مجتبی ذوالنور ظهر جمعه در مراسم رونمایی از کتاب «تحلیل و بررسی پیشران‌های آنتی‌تز انقلاب اسلامی در […]

سیاسی/ سیاست داخلی 5fae8a7f157cb_5fae8a7f157ce رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر ضرورت شناسایی عوامل تفکر ضدانقلاب در حوزه‌های علمیه گفت: قم خواستگاه انقلاب است و امروز گروهی به دنبال متزلزل کردن پایه‌های مقاومت دراین شهر هستند.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور ظهر جمعه در مراسم رونمایی از کتاب «تحلیل و بررسی پیشران‌های آنتی‌تز انقلاب اسلامی در حوزه‌های علمیه و راهکارهای مقابله» با تاکید بر ضرورت شناسایی عوامل تفکر ضدیت با انقلاب اسلامی در حوزه‌های علمیه گفت: شهر قم از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با جریانات ضد انقلاب مقابله کرده و امروز گروهی به دنبال متزلزل کردن پایه‌های مقاومت در این شهر مقدس هستند.

وی افزود: همه ما مدیون انقلاب اسلامی هستیم و هر کس باید به اندازه توان خود در راه اهداف انقلاب اسلامی تلاش و برای اعتلای نظام اسلامی گام بردارد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط موجود کشور و فرصت‌های به وجود آمده گفت: شرایط امروز کشور حساس و مهم است و باید با روحیه انقلابی. جهادی برای دفاع از انقلاب اسلامی محور سازی کرد.

.
.
منبع : خبرفوری