وزیر کشور می گوید: در بحث مشارکت اگر حزبی آمد و به ترتیبی موضع منفی یا خنثی گرفت، باید بداند خود به خود به کنار می‌رود. روز گذشته همایش خانه احزاب در وزارت کشور برگزار شد. وزیر کشور نیز یکی از سخنرنان این همایش بود وی طی سخنانی اظهار داشت: در هیات‌های اجرایی برخی افراد […]

وزیر کشور می گوید: در بحث مشارکت اگر حزبی آمد و به ترتیبی موضع منفی یا خنثی گرفت، باید بداند خود به خود به کنار می‌رود.

روز گذشته همایش خانه احزاب در وزارت کشور برگزار شد. وزیر کشور نیز یکی از سخنرنان این همایش بود

وی طی سخنانی اظهار داشت: در هیات‌های اجرایی برخی افراد رد شده بودند که توسط هیات نظارت تایید شدند و ما خوشحال شدیم، چون از ابتدا هم مایل به رد صلاحیت نبودیم.

بنا به روایت تسنیم، وحیدی با اشاره به اهمیت آزادی در انتخابات، تاکید کرد: من معتقد به آزادی در انتخابات هستم. در مجمع تشخیص مصلحت با گروه‌های مختلف در این خصوص صحبت کردم و در همه آن‌ها به این نتیجه رسیدیم که می‌شود خیلی راحت با هم همکاری و گفتگو کرد.

وی افزود: در بحث مشارکت اگر حزبی آمد و به ترتیبی موضع منفی یا خنثی گرفت، باید بداند خود به خود به کنار می‌رود. از همان ابتدای وزارت، بنده خود را حامی احزاب می‌دانستم و وزارت کشور وظیفه دارد همه احزاب را تحویل گرفته و حمایت کند.

وزیر کشور در خصوص اصلاح‌طلبان، گفت: در مرحله پیش‌ثبت‌نام‌ها با اصلاح‌طلبانی که تردید داشتند، گفتگو داشتم و به آن‌ها می‌گفتم این تازه مرحله پیش‌ثبت نام است لذا اگر هم می‌خواهید در آینده انصراف دهید، فعلاً ثبت نام کنید، چون بعداً فرصت دارید کنار بکشید.

  • منبع خبر : خبرآنلاین