سیاسی/ بین الملل گرچه دونالد ترامپ هنوز به شکست در انتخابات ریاست جمهوری اذعان نکرده اما ممکن است در نهایت کمپین جمع‌آوری کمک‌ها برای او نظرسنجی نامزدی‌اش برای ۲۰۲۴ را انجام داده باشد. عصر سه‌شنبه ایمیلی از کمپین دونالد ترامپ برای جمع‌آوری کمک‌ها برای هواداران ارسال شده و از آنها پرسیده شد: آیا رئیس جمهور […]

سیاسی/ بین الملل 5fd9fdf3c34fe_5fd9fdf3c3500 گرچه دونالد ترامپ هنوز به شکست در انتخابات ریاست جمهوری اذعان نکرده اما ممکن است در نهایت کمپین جمع‌آوری کمک‌ها برای او نظرسنجی نامزدی‌اش برای ۲۰۲۴ را انجام داده باشد.

عصر سه‌شنبه ایمیلی از کمپین دونالد ترامپ برای جمع‌آوری کمک‌ها برای هواداران ارسال شده و از آنها پرسیده شد: آیا رئیس جمهور ترامپ باید در ۲۰۲۴ نامزد شود؟

همانند دیگر ایمیل‌های کمپین جمع‌آوری کمک‌ها از سوی دو حزب، یادداشت عصر سه‌شنبه لحنی صریح خطاب به دریافت‌کنندگان داشت. در این ایمیل آمده است: بیایید مساله‌ای را روشن کنیم؛ چپ رادیکال این انتخابات را از رئیس جمهور ترامپ دزدید.

این در حالیست که هیچ نشانه‌ای از تقلب گسترده در انتخابات ۲۰۲۰ دیده نشده و کالج الکترال روز دوشنبه رسما جو بایدن را به عنوان رئیس جمهوری منتخب تایید کرد.

در ادامه این پیام که به یک نظرسنجی الصاق شده، آمده است: او همواره روی توصیه مردم آمریکا حساب باز می‌کند و برای همین است که او از ما خواسته تا یک سوال بسیار مهم را مطرح کنیم.

پس از آنکه شرکت‌کنندگان با پاسخ "آری" یا "خیر" این نظرسنجی را تکمیل کنند، از آنها خواسته می‌شود برای انتخابات دور دوم سنا کمک مالی کنند. تکلیف دو کرسی سنا از ایالت جورجیا هنوز مشخص نیست و ژانویه رای‌گیری آن انجام می‌شود. آن دو کرسی مشخص می‌کنند که این مجلس کنگره در اختیار کدام حزب قرار می‌گیرد.

سخنگوی کاخ سفید در نشست سه‌شنبه به این سوال پاسخی نداد. کایلی مک‌انانی در پاسخ به اینکه آیا دونالد ترامپ چهار سال دیگر نامزد می‌شود یا خیر گفت: این موضوع را به شخص رئیس جمهور ارجاع می‌دهم اما او هنوز پیگیر شکایت‌های حقوقی در رابطه با این انتخابات است.

.
.
منبع : خبرفوری