سیاسی/ دفاعی اسکای نیوز مدعی شده است که زنی به اسم «‌صابرین سعیدی» که قرار بوده با اسیود در استانبول دیدار کند به همراه یک مرد دیگر در فرودگاه از عوامل ربودن اسیود هستند. شبکه انگلیسی اسکای‌نیوز شب گذشته در گزارشی اختصاصی اعلام کرد که به اسنادی دست پیدا کرده است که نشان می‌دهد «حبیب […]

سیاسی/ دفاعی 5fdb2b1183246_2020-12-17_13-25 اسکای نیوز مدعی شده است که زنی به اسم «‌صابرین سعیدی» که قرار بوده با اسیود در استانبول دیدار کند به همراه یک مرد دیگر در فرودگاه از عوامل ربودن اسیود هستند.

شبکه انگلیسی اسکای‌نیوز شب گذشته در گزارشی اختصاصی اعلام کرد که به اسنادی دست پیدا کرده است که نشان می‌دهد «حبیب اسیود» رهبر پیشین «جنبش النضال» با گرفتار شدن در یک «تله عشقی» توسط نیروهای امنیتی ایرانی بازداشت شده است.

این شبکه مدعی شده است که زنی به اسم «‌صابرین سعیدی» که قرار بوده با اسیود در استانبول دیدار کند به همراه یک مرد دیگر در فرودگاه از عوامل ربایش اسیود هستند.

اسکای‌نیوز به نقل از مقام‌های ترکیه، صابرین سعیدی را جاسوس معرفی کرده‌ که اسیود را از سوئد به ترکیه کشانده است.

اسیود که عضو یک گروهک بود روز ۱۸ مهر از سوئد به قطر رفته و سپس در ترکیه ناپدید و پس از آن اعلام شد سربازان گمنام امام زمان (عج) وی را بازداشت کردند.

گفتنی است پیشتر در ماجرای بازداشت روح الله زم هم گفته می شود که پای یک زن به نام «شیرین نجفی» در میان بوده است.

.
.
منبع : خبرفوری