سیاسی/ سیاست خارجی وزیر خارجه ایران در پیامی در اشاره به واکنش‌های مقامات غربی به خشونت‌های انتخاباتی اخیر در آمریکا، از استانداردهای دوگانه آن‌ها انتقاد و به دوراندیشی دعوتشان کرد. «محمدجواد ظریف» در پیامی توییتری به واکنش مقامات آمریکایی و کشورهای متحد واشنگتن در ارتباط با حوادث اخیر آمریکا پرداخت و از استانداردهای دوگانه آن‌ها […]

سیاسی/ سیاست خارجی 5ff85031ec014_5ff85031ec017 وزیر خارجه ایران در پیامی در اشاره به واکنش‌های مقامات غربی به خشونت‌های انتخاباتی اخیر در آمریکا، از استانداردهای دوگانه آن‌ها انتقاد و به دوراندیشی دعوتشان کرد.

«محمدجواد ظریف» در پیامی توییتری به واکنش مقامات آمریکایی و کشورهای متحد واشنگتن در ارتباط با حوادث اخیر آمریکا پرداخت و از استانداردهای دوگانه آن‌ها انتقاد کرد.

ظریف در این خصوص نوشت: کسانی که چهار سال در مقابل زورگویی‌های ترامپ–برای حفاظت از خود و به قیمت آزار مردم ما–سر فرود آوردند، حالا حمله وی به حاکمیت قانون را محکوم می‌کنند. اما همچنان تلاش می‌کنند از تروریسم اقتصادی او به عنوان "اهرم فشار" علیه ایران استفاده کنند. اگر نمی‌توانید با شجاعت رفتار کنید، به خاطر خودتان هم شده دوراندیش باشید.

.
.
منبع : خبرفوری