سیاسی/ سیاست داخلی نماینده مجلس گفت: امام(ره) انقلاب را با حضور فعال جوانان رقم زد، برای عبور از گردنه های سخت امروز نیز باید اعتماد به مردم را سرلوحه کار قرار دهیم. ولی اسماعیلی در گفتگو با خبر فوری با بیان اینکه مهمترین درسی که می توان از انقلاب و دهه فجر گرفت، اعتماد به […]

سیاسی/ سیاست داخلی 601aec0cb0c4c_2021-02-03_22-01 نماینده مجلس گفت: امام(ره) انقلاب را با حضور فعال جوانان رقم زد، برای عبور از گردنه های سخت امروز نیز باید اعتماد به مردم را سرلوحه کار قرار دهیم.

ولی اسماعیلی در گفتگو با خبر فوری با بیان اینکه مهمترین درسی که می توان از انقلاب و دهه فجر گرفت، اعتماد به مردم است، اظهار داشت: امام راحل در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی به مردم و جوانان اعتماد داشتند.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رده سنی کسانی که انقلاب را رقم زدند و در جنگ تحمیلی شرکت کردند را مشاهده کنیم، مشخص می کند که امام به جوانان ۱۸ الی۲۵ ساله اعتماد کردند.

وی تاکید کرد: ایشان معنویاتی که خودشان عمل می کردند از این رو در دل مردم جا گرفتند و نهایتا مردم هم بزرگترین انقلاب قرن را به پدید آوردند.

اسماعیلی گفت: اکنون هم برای توسعه کشور چه در بخش عمران چه در سایر حوزه های اقتصادی باید نگاهمان به درون باشد و به نیروهای خودی اطمینان کرد. ابزار های لازم را در اختیار جوانان قرار دهیم، صادقانه برخورد کنیم، کمبود ها را بگوییم، جلوی تبعیض ها را بگیریم.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: اگر مردم ببینند که تبعیض و اشرافیگری نیست. قطعا می‌توانیم از شرایط سخت و خطرناک عبور کنیم اما اگر تبعیض بیشتر شود، به اعتماد مردم خدشه وارد می شود و برای حل مشکلات با سختی روبه رو می شویم.

.
.
منبع : خبرفوری