کابران خبرآنلاین، پیش بینی های جالبی درباره رأی آوری کاندیداهای احتمالی انتخابات ۱۴۰۰ کردند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فصل انتخابات که می‌شود، بازار گمانه زنی‌ها نیز گرم‌تر می‌شود. از یک سو گروه های سیاسی خود را برای فتح پاستور آماده می کنند و از سوی دیگر هر روز در رسانه‌ها یک نام و یک چهره […]

احمدی نژاد و سیدمحمد خاتمی در ۱۴۰۰ رأی می آورند؟ /نگاه کاربران خبرآنلاین به کاندیداتوری سردار سعید محمد

کابران خبرآنلاین، پیش بینی های جالبی درباره رأی آوری کاندیداهای احتمالی انتخابات ۱۴۰۰ کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فصل انتخابات که می‌شود، بازار گمانه زنی‌ها نیز گرم‌تر می‌شود. از یک سو گروه های سیاسی خود را برای فتح پاستور آماده می کنند و از سوی دیگر هر روز در رسانه‌ها یک نام و یک چهره به عنوان گزینه‌ای برای کرسی ریاست جمهوری مطرح می‌ شود. انتخابات ۱۴۰۰ هم از این قاعده مستثنی نیست و لیست کاندیداهای احتمالی انتخابات در فاصله باقیمانده تا ۱۴۰۰ هر روز بلندتر می شود. کاندیداهایی که برخی از آنها پیشتر هم خود را در معرض رأی مردم قرار داده اند و برخی دیگر برای اولین بار تصمیم به کاندیداتوری گرفته اند.

در همین راستا، خبرگزاری خبرآنلاین از کاربران خود پرسیده بود:«کدامیک از کاندیداهای احتمالی انتخابات ۱۴۰۰ رأی آوری بیشتری دارند؟»

رقابت بیشتر بین اصولگرایان میانه‌رو و تندروهاست

از نظر برخی از کابران خبرآنلاین، محمود احمدی نژاد، سید ابراهیم رئیسی، سید محمد خاتمی و سید حسن خمینی شانس بیشتری داشتند و همچنین گریزی هم به رد صلاحیت اصلاح طلبان از سوی شورای نگهبان زدند. مثلا، بنیامین نوشت:« به نظرم با توجه به اینکه بدنه اجتماعی اصلاح طلبان دچار ریزش شدیدی شده مشارکت به حد ملموسی پایین خواهد امد و رقابت بیشتر بین اصولگرایان میانه رو و تندروهاست اما در این حین اگر اقای احمدی نژاد پا به عرصه انتخابات بزاره و تایید صلاحیت بشه با رای خوبی پیروز میشه.»

کاربری هم نوشت:« اگه دنبال انتخابات پرشور و سالم هستید و دمکراسی واقعی و انتخابات ازاد باید اجازه بدین از سلایق مختلف شاخص ترین چهره ها بیان میدان احمدی نژاد محمد خاتمی رییسی و ظریف بعدش مردم کاملا ازاد باشن به هر کی دلشون خواست را بدن اونوقت کنار بایستید و تماشا کنید کدامیک بین مردم محبوب و مقبول هستند.»

فردی هم با کنایه به شورای نگهبان نوشت:« هر کسی را که آقای کدخدایی انتخاب کند رییس‌جمهور است الکی دنبال پرتقال فروش نگردید.»

پوریا نیز نوشت:« اگه رئیسی بیاد که قطعا رئیس جمهور میشه. اگه رئیسی نیاد لاریجانی رای میاره.» امیرحسین هم نوشت:« بهتر است بگیم شورای نگهبان کی انتصاب بکند.» فردی هم نوشت:« سید حسن خمینی یا محمد خاتمی یا فائزه هاشمی اگه اومدن.»

امین نیز نوشت:« اگه بخواهیم از نظر تخصص و سابقه کاری نگاه کنیم شخصی که مشرف برقوانین و اوضاع کشور باشد و البته مورد وفاق معتدلین هر دو جناح شخص لاریجانی است.»

ایران تحمل ۴ سال عقب گرد دوباره را ندارد

این روزها تب و تاب کاندیداتوری چهره های نظامی در انتخابات بالا رفته است. از سردار حسین دهقان که رسما اعلام کاندیداتوری کرد تا رستم قاسمی، وزیر نفت احمدی نژاد و سردار سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء. موضوعی از که از چشم کابران خبرآنلاین دور نماند و نظرات خود را اعلام کردند. به طور مثال، صادق نوشت:« سردار رستم قاسمی سردار دور زدن تحریم ها.»

سجاد هم نوشت:« در این دوره شخصی باید رئیس جمهور بشه که مرد میدان – کاری – نترس و از دل مردم باشه و اون شخص کسی نیست جز،،،.# سعید محمد.»

محمد جم هم نوشت:« دوستان قبل از اینکه اقدام به رای دادن بکنید لطفا حد عقل رزمه و اقدامات انجام شده رو مطالعه کنید و همینجوری رای ندید. واقعا ایران تحمل ۴ سال عقب گرد دوباره رو نداره هوشیار باشید. پیشنهاد میکنم راجب دکتر سعیدمحمد یه تحقیق کنید به نظر من ایشون اگه کاندید بشن گزینه مناسبی برای ریاست جمهوری هستن. بنا به هزاران دلیل.»

حسین هم نوشت:« رای نمیدم ولی آقای سعید محمد انتخاب میشه. فردی نظامی، جوان، انقلابی، قاطع و… کسی که تمام خصوصیات ذکر شده از طرف رهبر رو داره.» رضا نیز نوشت:« سلام وقت بخیر دوستان عزیز سعید محمد چرا؟ ۱_چون یک سپاهی از جنس سردار سلیمانی ۲_ فرمانده قرارگاه خاتم (اجرای بزرگترین پروژه های عمرانی و ملی به نحو احسنت) ۳_ انقلابی ۴_ جوان و ریسک پذیر.»

۲۷۲۱۵