سیاسی/ مجلس یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر لزوم اجرای کامل قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها گفت: مذاکرات باید براساس تاکید بر رفع همه تحریم ها و راستی آزمایی باشد. سید مسعود خاتمی، نماینده مردم گلپایگان در مجلس در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک بمناسبت […]

سیاسی/ مجلس 60507a894af6b_60507a894af6e یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر لزوم اجرای کامل قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها گفت: مذاکرات باید براساس تاکید بر رفع همه تحریم ها و راستی آزمایی باشد.

سید مسعود خاتمی، نماینده مردم گلپایگان در مجلس در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک بمناسبت اعیاد شعبانیه گفت: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها یکی از مصوبات افتخارآمیز مجلس انقلابی است، اثراتی که تاکنون در روابط بین الملل گذاشته حاکی از این است که بسیار کارشناسی و مفید بوده است، در واقع این قانون نقطه عطفی در تاریخ مجالس مختلف در این چهل ساله است.

وی افزود: اگرچه رییس مجلس تاکید کردند که کمیسیون امنیت ملی و کمیسیون انرژی اجرای این مصوبه را پیگیری می کنند ولی بیان این نکته لازم است که مذاکره کنندگان چه در قالب ۱+۵ و چه ۱-۵ چه در راستای برجام و چه غیر از برجام، توجه کنند که مذاکرات همه باید براساس تاکید بر رفع همه تحریم ها و راستی آزمایی باشد و همچنین اجرای دقیق و کامل قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مورد نظر باشد.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در همین خصوص اظهار کرد: همه اظهارنظرها نیز باید در راستای این دو موضوع باشد، اگر کسی غیر از آن قدمی بردارد دیگر نماینده این کشور نخواهد بود و می خواهیم که مجلس مطابق اصل ۸۲ با آن ها رفتار کند.

.
.
منبع : خبرفوری