سیاسی/ انتخابات افزایش تحرکات سید حسن خمینی در فضای رسانه ای و همچنین زمزمه هایی در فضای سیاسی نشان میدهد که یکی از اصلی ترین کاندیدای جریان اصلاحات برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰ سید حسن خمینی است. با این حال، با توجه به اینکه ریاست مؤسسه تنظیم و نشر آثار و تولیت مرقد امام تنها […]

سیاسی/ انتخابات 6052675e22c94_2021-03-18_00-02 افزایش تحرکات سید حسن خمینی در فضای رسانه ای و همچنین زمزمه هایی در فضای سیاسی نشان میدهد که یکی از اصلی ترین کاندیدای جریان اصلاحات برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰ سید حسن خمینی است.

با این حال، با توجه به اینکه ریاست مؤسسه تنظیم و نشر آثار و تولیت مرقد امام تنها سمت‌ها و سوابق اجرایی سیدحسن خمینی محسوب می‌شود به نظر میرسد ایشان شرایط لازم برای احراز صلاحیت به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری را ندارند و در صورت ثبت نام با مانع عدم احراز صلاحیت روبرو خواهند شد.

گفتنی است سید حسن خمینی پیش از این در انتخابات ۱۳۹۴ مجلس خبرگان هم پس از ثبت نام موفق به دریافت تایید صلاحیت و حضور در انتخابات نشده بود و این تلاش مجدد نیز راه به جایی نخواهد برد.

در همین خصوص خبرنگار روز پلاس مطلع شده است موضوع رد صلاحیت به اطلاع سید حسن رسیده و وی در حال تصمیم گیری برای ثبت نام یا عدم ثبت نام است.

.
.
منبع : خبرفوری