وزارت خارجه سوریه خواستار جبران خسارتهای ناشی از تجاوز و اشغالگری آمریکا در این کشور شد. به گزارش از سایت شبکه روسیا الیوم، وزارت امور خارجه سوریه در بیانیه‌ای جبران خسارت‌های سنگین ناشی از تجاوز و اشغالگری آمریکا به این کشور را از دولت آمریکا خواستار شد. در این بیانیه آمده است که آمریکا و […]

607676c920140_607676c920143 وزارت خارجه سوریه خواستار جبران خسارتهای ناشی از تجاوز و اشغالگری آمریکا در این کشور شد.

به گزارش از سایت شبکه روسیا الیوم، وزارت امور خارجه سوریه در بیانیه‌ای جبران خسارت‌های سنگین ناشی از تجاوز و اشغالگری آمریکا به این کشور را از دولت آمریکا خواستار شد.

در این بیانیه آمده است که آمریکا و ابزارهای آن در جهان و منطقه، در حمایت از جنگ تروریستی بی سابقه علیه سوریه نقش دارند.

وزارت امور خارجه سوریه همچنین در این بیانیه تأکید کرد: اقدامات واشنگتن در سوریه رفتاری خارج از عرف و چارچوب قوانین بین الملل است که باید از سوی جامعه بین الملل محکوم شود.

در ادامه بیانیه وزارت خارجه سوریه آمده است: دمشق عواقب سیاست‌های جنایتکارانه آمریکا علیه ملت سوریه را بر عهده دولت آمریکا قرار می‌دهد و از واشنگتن می‌خواهد که خسارات سنگین ناشی از تجاوزات و اشغالگری خود علیه ملت سوریه را جبران کند.

در این بیانیه همچنین تأکید شده است: سوریه از همه کشورهای عضو شورای امنیت می‌خواهد که قاطعانه در کنار سوریه باشند تا از بی‌توجهی آمریکا به قوانین بین الملل و حقوق دیگران جلوگیری کنند.