مهر نوشت: عباس صالح‌مدرسه‌ای کارگردان و تهیه‌کننده مستند «انقلاب از درون» عنوان کرد که این فیلم درباره سفر یک مبلغ اسلام به ۲۰ کشور آمریکای لاتین است. عباس صالح‌مدرسه‌ای کارگردان و تهیه کننده مستند «انقلاب از درون» درباره این اثر گفت: «انقلاب از درون» عنوان تازه‌ترین مستند اداره کل پژوهش‌های اسلامی رسانه صدا و سیماست […]

سفر مبلغ اسلام به ۲۰ کشور آمریکای لاتین

مهر نوشت: عباس صالح‌مدرسه‌ای کارگردان و تهیه‌کننده مستند «انقلاب از درون» عنوان کرد که این فیلم درباره سفر یک مبلغ اسلام به ۲۰ کشور آمریکای لاتین است.

عباس صالح‌مدرسه‌ای کارگردان و تهیه کننده مستند «انقلاب از درون» درباره این اثر گفت: «انقلاب از درون» عنوان تازه‌ترین مستند اداره کل پژوهش‌های اسلامی رسانه صدا و سیماست که با حضور ادگاردو روبین تولید شده است. این فیلم نگاهی متفاوت به تاثیر انقلاب اسلامی در دهه‌های اخیر تا به امروز دارد و برای نخستین‌بار از شبکه‌های سیما در ایام نوروز پخش می‌شود.

وی گفت: دکتر ادگاردو روبین مبلّغ اسلام در بیست کشور آمریکای لاتین است و خود را تحت تاثیرِ شعاعِ انقلاب اسلامی ایران می‌داند. او پژوهشگری پُر تلاش در عرصه بین‌الملل است و سعی ما بر این بود تا دغدغه‌ها و فهرست فعالیت‌های جهادی وی را این مستند بیاوریم.

صالح‌مدرسه‌ای افزود: تلاشم بر این بوده که فیلم تاریخ مصرف نداشته و در همه ایام قابل استفاده باشد. هر چند بنا بر دلایلی نشد این پروژه ادامه پیدا کند اما امیدوارم پازلِ این موضوع در مستندهای دیگر کامل شود.

کارگردان «انقلاب از درون» عنوان کرد: هر یک از کسانی که تحت تاثیر این نهضت قرار گرفته‌اند، در واقع این انعکاس‌ها موجب شده ابتدا انقلاب از درون خودشان شکل بگیرد و باعث تحول و پویایی شان شود.

۵۸۵۸