نمایش انفرادی از آثار روزبه نعمتی‌شریف با عنوان «سیاه‌بازی» در گالری «سو» به نمایش درمی‌آید. «سیاه‌بازی» از روز جمعه ۱ اردیبهشت تا سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت در گالری سو برگزار می‌شود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط‌عمومی پروژه، نمایش انفرادی از آثار روزبه نعمتی‌شریف با عنوان «سیاه‌بازی» در گالری «سو» به نمایش درمی‌آید. در […]

سیاه‌بازیِ تازه روزبه نعمتی در یک گالری

نمایش انفرادی از آثار روزبه نعمتی‌شریف با عنوان «سیاه‌بازی» در گالری «سو» به نمایش درمی‌آید. «سیاه‌بازی» از روز جمعه ۱ اردیبهشت تا سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت در گالری سو برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط‌عمومی پروژه، نمایش انفرادی از آثار روزبه نعمتی‌شریف با عنوان «سیاه‌بازی» در گالری «سو» به نمایش درمی‌آید.

در استیتمنت این نمایشگاه آمده است: «مجموعه پیش رو با به کارگیری امکانات بیانی خاص هر یک در مدیوم‌های مجسمه، نقاشی، کولاژ و چیدمان می‌کوشد در میان تکثر رسانه‌ای به وحدتی فرمی و معنایی دست یابد. در این میان سیاه (مبارک) به عنوان نماینده عامه احضار می‌شود تا نقش تاریخی معاصر خود را در غالب خصایص ذاتی خویش همچون شوخ طبعی، جسارت و گفتار طنزآلود با رویکردی متفاوت به موضوعات زیستی، عاطفی و حتی تاریخی داشته باشد.»

روزبه نعمتی‌شریف (متولد ١٣٥٩، تهران)، لیسانس طراحی صنعتی و کارشناس ارشد پژوهش هنر از دانشگاه هنر تهران است. آثار او در چهار سال گذشته با تمرکز بر مجسمه، نقش‌برجسته و نقاشی خلق شده‌اند. استفاده هوشمندانه‌ او از عنصر رنگ، تنوع فرم و متریال خودساخته در این آثار امکانات زیبایی‌‍شناسانه متنوعی را به وجود آورده‌اند. شریف در آثارش به دغدغه‌های روزمره می‌پردازد و در تلاش است که این مفاهیم را در چارچوبی پرسشگرانه با مخاطب به اشتراک بگذارد. این هنرمند در آخرین آثار خود به سراغ مساله سنت دراماتیک و نگاه متفاوت در هنر سنتی رفته و در قالب‌های (کنشگرانه، کنش‌پذیرانه وسیستماتیک) به بررسی شخصیت دراماتیک سیاه در نمایش‌های عروسکی می‌پردازد.

«سیاه‌بازی» از روز جمعه در تاریخ ۱ اردیبهشت تا سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت در گالری معاصر سو به آدرس نجات الهی (ویلا)، سمیه، پورموسی، پلاک ٣٠، گالری سو برگزار می‌شود.

۲۵۹۲۵۹