با اعلام نتایج انتخابات ایفلا ۲۰۲۳، سکینه قاسم پور، مدیرکل دفتر برنامه ریزی نهاد کتابخانه های عمومی کشور برای عضویت در بخش سواد و خواندن ایفلا انتخاب شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، پس از نخستین حضور نهاد با معرفی ۴ نماینده در انتخابات فدراسیون بین‌المللی انجمن‌ها […]

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی نهاد عضو بخش «سواد و خواندن» ایفلا شد

با اعلام نتایج انتخابات ایفلا ۲۰۲۳، سکینه قاسم پور، مدیرکل دفتر برنامه ریزی نهاد کتابخانه های عمومی کشور برای عضویت در بخش سواد و خواندن ایفلا انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، پس از نخستین حضور نهاد با معرفی ۴ نماینده در انتخابات فدراسیون بین‌المللی انجمن‌ها و مؤسسات کتابداری(ایفلا) ۲۰۲۳، سکینه قاسم‌پور، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی نهاد برای عضویت در بخش «سواد و خواندن» ایفلا انتخاب شد.

به این ترتیب سکینه قاسم‌پور برای یک دوره چهارساله از آگوست ۲۰۲۳ تا آگوست ۲۰۲۷، از جمهوری اسلامی ایران عضو بخش سواد و خواندن ایفلا خواهد بود.

گفتنی است، سکینه قاسم‌پور، متولد ۱۳۶۲، دانش‌آموخته دکتری علم اطلاعات و دانش‌شناسی از دانشگاه الزهرا(س)، در حال حاضر مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی نهاد است. وی پیش از این در سمت‌هایی همچون کارشناس‌مسئول آمار و اطلاعات نهاد، کتابدار و مسئول کتابخانه، کارشناس تنظیم و پردازش اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، مشغول به کار بوده است. انتشار مقالات پژوهشی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و ترجمه از دیگر سوابق وی است.

۵۷۵۷