مشاوره بازاریابی اینستاگرام از جمله مهمترین اقداماتی است که صاحبان کسب و کار باید به دنبال آن باشند. دنیای مارکتینگ امروزی مملو است از شرکت ها و برندهای متفاوت اما بسیاری از این برندها متمایز از سایر رقبایشان هستند. دلیل این اتفاق جدا از کیفیت محصول و خدمات آن ها، رعایت اصول بازاریابی و تبلیغات […]

مشاوره بازاریابی اینستاگرام از جمله مهمترین اقداماتی است که صاحبان کسب و کار باید به دنبال آن باشند. دنیای مارکتینگ امروزی مملو است از شرکت ها و برندهای متفاوت اما بسیاری از این برندها متمایز از سایر رقبایشان هستند. دلیل این اتفاق جدا از کیفیت محصول و خدمات آن ها، رعایت اصول بازاریابی و تبلیغات توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ است. بازاریابی و تبلیغات باعث می شوند تا نام کسب و کارها بیش از پیش بر سر زبان باشد و این یعنی آشنایی مخاطبان با شما. مشاوره بازاریابی باعث می شود تا مخاطبان با نام و برند شما احساس آشنایی و اعتماد پیدا کنند که در نهایت بر معتبر شدن کسب و کار شما تاثیر می گذارد.

مشاوره بازاریابی و فروش یک لغت جامع برای طیف گسترده ای از روش ها و استراتژی هایی است که برای پیشرفت بیزینس شما سودمند هستند. شرکت یا کمپانی شما احتیاجات گوناگونی دارد که طبق هر کدام از آن ها باید از نوع خاصی بازاریابی استفاده نمود. برای مثال افزایش فروش با جذب کردن مخاطبان ارتباط دارد اما هر کدام هدفی جداگانه دارند. بنابراین شما نمی توانید دقیقا یک استراتژی بازاریابی را برای هر دو این چالش ها به کار ببرید. در جلسه مشاوره تبلیغات و بازاریابی ابتدا مشکلات کنونی کسب و کار شما شناسایی شده و سپس برای هر کدام راه حلی خاص ارائه می شود. مشاور بازاریابی اینستاگرام کوتاه ترین مسیر را به شما نشان خواهد داد.

تعرفه مشاوره اینستاگرام مارکتینگ

تعرفه مشاوره اینستاگرام مارکتینگ را باید به صورت تلفنی از کارشناسان شرکت دیجیتال مارکتینگ لوتوس سوال کنید. این بستر مجازی بهترین فرصت برای صاحبان کسب و کاری است که به توسعه برندینگ خود می اندیشند. مشاوره بازاریابی این فرصت را برای شما مهیا می ‎کند. بازاریابی امروزی دیگر مانند گذشته نیست که تنها از طریق چاپ در روزنامه یا اعلام نام محصول در رادیو و تلویزیون ممکن گردد. وقتی برای بازاریابی اینستاگرام خود هدفی مشخص تعیین می کنید یعنی بودجه تبلیغاتی خود را در مسیر درست خرج کرده و با این کار قدم های بعدی را با اطمینان خاطر بیشتری بر می دارید. به استراتژی اینستاگرام مارکتینگ خود مانند یک سفر نگاه کنید. در بازاریابی شبکه های اجتماعی ابتدا مخاطبان را با برند خود آشنا می کنید و سپس محصولاتی که برایتان اهمیت بیشتری دارند را در معرض دید آن ها قرار می دهید.

در این مسیر حتما به صفحه های با اعتبار بالا که تبلیغات شما را پذیرا هستند، نیاز دارید. با پرداخت هزینه به این افراد می توانید برند خود را به تعداد بیشتری از افراد نشان دهید. فرایند انتخاب اینفلوئنسر مناسب نیازمند بررسی و تحقیق است. در جلسه مشاوره اینستاگرام مارکتینگ که در شرکت مشاوره بازاریابی برگزار می شود، تکنیک های مربوط به کمپین های تبلیغاتی و راهنمایی های لازم به شما ارائه می گردد. بازاریابی امروزی که در فضای مجازی و اینترنت توسط شرکت لوتوس اجرا می شود، امکان برقراری ارتباط هرچه بیشتر میان مخاطب و صاحب کسب و کار را برقرار می کند. از طرفی دیگر در راه اندازی کسب و کار اینترنتی با انواع روش های خلاقانه روبرو هستیم که باعث جلب اعتماد مشتریان می شود. هزینه مشاوره بازاریابی اینستاگرام و تبلیغات اینترنتی بستگی به پروژه شما و مواردی دارد که درباره آن ها نیاز به راهنمایی دارید.

مشاوره بازاریابی چیست؟

مشاوره بازاریابی چیست؟ همان طور که گفته شد مارکتینگ امروزی، به لطف اینترنت، با سرعت زیادی در حال گسترش است. امروزه تمامی شرکت ها و کارآفرینان به استفاده از فضای اینترنتی برای تبلیغات و بازاریابی کالا یا خدمات خود روی آورده اند. مشاوره بازاریابی به شما کمک می کند تا به صورت اصولی و مطمئن گام بردارید و کسب و کارتان را توسعه دهید. شما در شرکت مشاوره بازاریابی اینستاگرام و کسب و کار لوتوس به کمک دیجیتال مارکتر با انواع روش ها برای گسترش مرزهای کاری خود روبرو می شوید.

استفاده از ابزار دیجیتال و داشتن دانش تخصصی و کافی باعث شده است تا شاهد گونه های خلاقانه متفاوتی در عرصه تبلیغات و بازاریابی باشیم. عواملی مانند بهینه سازی موتورهای جست و جوگر، ساخت وب سایت ها و طراحی متفاوت و کارآمدی آن نسبت به سایر رقبا، بازاریابی در شبکه های اجتماعی پرطرفدار مانند تلگرام و اینستاگرام، بازاریابی ویدیویی، انواع رپورتاژ و غیره تنها بخش کوچکی از این بازاریابی اینترنتی محسوب می شوند.

خدمات مشاوره بازاریابی

خدمات مشاوره بازاریابی در آنالیز پارامترهای بازاریابی آنلاین، بررسی و تجزیه تحلیل رفتار مخاطبان و کانال های بازاریابی به شما کمک می کند. مشاوره بازاریابی اینستاگرام باعث می شود تا با حرکت بازدیدکنندگان و مخاطبانتان آشنا شوید. از این طریق متوجه می شوید که کدام کانال ها باعث افزایش بازدهی و رونق کسب و کار شما می شوند. در ادامه با بعضی از مهم ترین خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ راه اندازی و توسعه کسب و کار آشنا می شویم:

  1. همیشه در دسترس بودن: بازاریابی اینترنتی باعث می شود تا مخاطبان شما نیازی به حضور فیزیکی نداشته باشند. آن ها در هرجایی می توانند تنها با چند کلیک به شما وصل شوند و به تهیه محصول یا خدمات مورد نیاز آن ها بپردازند.
  2. صرفه جویی در زمان: از مهم ترین مزایای بازاریابی اینترنتی زمان آن است. بستر مجازی و اینترنتی باعث می شود تا در کمترین زمان ممکن، چند ثانیه، به اشتراک گذاری پیام خود بپردازید. انتشار کلیپ و ارسال ایمیل از روش های متداول این نوع کسب و کار هستند.
  3. بررسی و تحلیل رفتار مشتریان: مشاوره بازاریابی اینستاگرام به شما کمک می کند تا رفتار مخاطبان خود را مورد بررسی قرار دهید. این تحلیل باعث می شود تا با انتخاب راه های مناسب تر به مخاطبان و سلیقه آنها نزدیک شوید و با ارائه پیشنهادات جذاب اعتماد آنان را جلب کنید.