راهنمای جامع خرید ساعت سیکو اصل به شما کمک می‌کند تا با تشخیص ساعت‌های اصل و اورجینال، بهترین ساعت را با ضمانت اصل برای خود خریداری کنید. سیکو یکی از معروف‌ترین برندهای جهانی تولید ساعت در کشور ژاپن است که کلیه ساعت‌های برند با استفاده از بهترین مواد اولیه و تجهیزات روز دنیا تولید می‌شود. […]

راهنمای جامع خرید ساعت سیکو اصل به شما کمک می‌کند تا با تشخیص ساعت‌های اصل و اورجینال، بهترین ساعت را با ضمانت اصل برای خود خریداری کنید. سیکو یکی از معروف‌ترین برندهای جهانی تولید ساعت در کشور ژاپن است که کلیه ساعت‌های برند با استفاده از بهترین مواد اولیه و تجهیزات روز دنیا تولید می‌شود. درواقع، خرید ساعت‌ سیکو اصل را می‌توان نوعی سرمایه‌گذاری دانست؛ زیرا با گذشت زمان، نه‌تنها قیمت این ساعت‌ها کاهش نیافته، بلکه ارزش آن‌ها نیز افزایش می‌یابد. پس همیشه ساعت‌های اصل سیکو را بخرید. تشخیص ساعت‌های اصل از فیک کمی مشکل است. در این مطلب از پژواک به مهمترین راه‌های تشخیص ساعت سیکو اصل از فیک می‌پردازیم.

راهنمای جامع خرید ساعت سیکو اصل

یکی از مهمترین سوالاتی که ذهن خریداران را در هنگام خرید ساعت‌های سیکو به خود مشغول می‌کند این است که چگونه ساعت اصل را از فیک تشخیص دهیم؟ سیکو از معروف‌ترین برندهای ساعت در سرتاسرجهان است که مردم ساعت‌های این برند را به‌دلیل تنوع بالای مدل‌ها و همچنین کیفیت و دوام خود می‌شناسند. این موضوع بسیار طبیعی است که عده‌ای از افراد سودجو، ساعت‌هایی شبیه ساعت‌های این برند را تولید و در بازار به فروش برسانند.

در این میان تشخیص ساعت‌های فیک از اصل بسیار سخت بوده و حتی بسیاری از سودجویان ساعت‌های فیک را به قیمت ساعت‌های اصل به فروش می‌رسانند. حتی در صورت شباهت زیاد ساعت‌های اصل و فیک، با استفاده از یک سری راهکار می‌توان به‌راحتی به اصل یا فیک بودن این ساعت‌ها پی برد. مهم‌ترین این راهکارها عبارت‌انداز:

خرید ساعت همراه با کارت گارانتی و دفترچه راهنما

بررسی کارت گارانتی و دفترچه راهنمای ساعت سیکو در هنگام خرید ساعت اصل از مهمترین مواردی است که باید حتماً به آن توجه کنید. درواقع، همه نمایندگی‌های معتبر ساعت‌های اصل را با کارت گارانتی و دفترچه به مشتریان ارائه می‌کنند. پس از مشاهده کارت گارانتی و دفترچه راهنما، حتماً شماره موتور دفترچه را با شماره موتور خود ساعت بررسی و در صورت عدم تطابق، هرگز ساعت را خریداری نکنید.

علاوه‌براین، خود دفترچه را با دقت بررسی کرده، زیرا دفترچه راهنمای ساعت‌های اصل به چندین زبان چاپ شده‌اند تا خریداران ازسرتاسر جهان بتوانند با توجه به زبان خود دفترچه را مشاهده کنند. همچنین، دفترچه ساعت‌های اصل با جوهرهای بادوام چاپ شده ولی نمونه‌های تقلبی معمولاً با یک زبان نوشته شده و کیفیت جنس دفترچه و رنگ آن اصلاً بالا نیست. یعنی شما به‌صورت واضح می‌توانید کیفیت پایین این کاغذها و نوشته‌های آن‌ها را مشاهده کنید.

مقایسه قیمت ساعت سیکو

یکی از نکات مهم در راهنمای جامع خرید ساعت سیکو اصل توجه به قیمت آن است. گاهی آن قدر مدل‌های فیک به مدل‌های اصل شباهت دارند که بسیاریاز سودجویان این ساعت‌ها را با همان قیمت ساعت‌های اصل به مشتریان می‌فروشند. البته توجه به نکاتی مانند داشتن دفترچه و سایر موارد به شما کمک می‌کند تا غیر از قیمت سایر موارد را نیز بررسی کنید. قبل از خرید ساعت موردنظر حتماً آن را در اینترنت جستجو کنید و قیمت و مشخصات آن را به دست آورید و سپس این قیمت و مشخصات را با ساعت فروشگاهی که قصد خرید از آن را دارید بررسی کرده تا به فیک بودن ساعت پی ببرید.

اگر قیمت ساعت از قیمت‌هایی که شما در اینترنت جستجو کردید، بسیار پایین‌تر بود، نشان می‌دهد که ساعت موردنظر فیک است. همچنین، بعضی از فروشگاه‌ها برای ساعت‌ها خود تخفیف‌های بسیار زیادی لحاظ می‌کنند. درست است که اندکی تخفیف معمولاً نرمال بوده، اما تخفیف بیش از حد کمی عجیب بوده و باید اصل بودن ساعت‌های آن فروشگاه شک کنید. درواقع، ساعت‌های سیکو با بهترین تجهیزات روز دنیا و بهترین مواد اولیه تولید شده و به همین دلیل، قیمت بسیار بالایی دارند.

استعلام کد و شماره سریال ساعت سیکو

با توجه به راهنمای جامع خرید ساعت سیکو اصل، از بهترین راهکارها برای تشخیص ساعت اصل از فیک توجه به شماره سریال پشت ساعت است. همه ساعت‌های تولید شده توسط کمپانی سیکو، دارای یک شماره سریال ۶ رقمی منحصر به فرد هستند که با مشاهده این شماره سریال می‌توانید به اصالت ساعت پی ببرید. همچنین در صورت ورود این شماره سریال در سایت اصلی سیکو، مشخصات ساعت برای شما نمایش داده خواهند شد. البته ساعت‌های قدیمی سیکو، یعنی ساعت‌هایی که قبل از سال ۱۹۷۰ ساخته شده‌اند، شماره سریال هفت رقمی دارند.

بررسی مدل موتور ساعت سیکو

موتور سیکو و شماره مدل آن در پشت ساعت هک شده و شامل دو مجموعه ۴ رقمی است. ۴ رقم اول شماره کالیبره موتور را نشان داده و ۴ رقن دوم نیز کد کیس ساعت را نشان می‌دهد. برای اطمینان بیشتر نیز می‌توانید در سایت رسمی سیکو، شماره کالیبر ساعت خود را وارد کرده و اطلاعات نمایش داده شده را با اطلاعات ساعت موردنظرتان مقایسه کنید. موتور ساعت سیکو از مهمترین قسمت‌های آن است و بدون این موتور سایر امکانات ساعت نیز به خوبی کار نخواهند کرد.

بررسی لوگو و ظاهر ساعت سیکو

با توجه به راهنمای جامع خرید ساعت سیکو اصل، باید حتماْ در هنگام خرید به لوگو روی صفحه ساعت توجه کنید. در همه ساعت‌های اصل، لوگو به‌صورت کاملاً ظریف و زیبا روی صفحه ساعت هک شده است. برند سیکو، لوگوی خود را با حروف بزرگ و در عین بسیار ظریف و زیبا روی صفحه ساعت‌های خود هک می‌کند.

بررسی بسته بندی ساعت سیکو

یکی دیگر از تفاوت‌های ساعت اصل و فیک سیکو در جعبه ساعت است. معمولاْ ساعت‌های فیک بدون جعبه به مشتریان عرضه می‌شوند؛ اما ساعت‌های اصل در یک جعبه زیبا و با ظرافت به مشتریان تحویل می‌شود. روی جعبه‌های اصلی معمولاً لوگوی اصلی سیکو با فونت اصلی روی آن نوشته شده و فونت مورداستفاده روی ساعت، دفترچه و کارت گارانتی باید یکسان بوده، زیرا در غیر این صورت، جعبه فیک است. لوگو ناهموار، سبک قلم خیلی ضخیم و نبود دفترچه راهنما داخل جعبه نیز، از نشانه‌های ساعت‌های فیک محسوب می‌شوند.

خرید از سایت‌های معتبر

یکی از بهترین راهکارها برای خرید ساعت‌ سیکو اصل، خرید آن از سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر است. این فروشگاه‌ها مشتریان خاص خود را داشته و به همین دلیل، برای حفظ مشتریان خود، کلیه ساعت‌های سیکو را با ضمانت و گارانتی اصل به مشتریان خود ارائه می‌دهند و به همین دلیل، شما نباید از بابت کیفیت و اصل‌بودن ساعت به خود نگرانی راه دهید. معمولاً این سایت‌ها دارای پشتیبانان پاسخگو بوده و کلیه ساعت‌های خود را با ضمانت اصل و اورجینال بودن برای مشتریان خود ارسال می‌کنند.

خلاصه

در این مقاله راهنمای جامع خرید ساعت سیکو اصل به‌طور کامل بیان شد. کمپانی سیکو از معروف‌ترین برندهای تولید ساعت در جهان است که کلیه ساعت‌های خود را با عالی‌ترین کیفیت تولید می‌کند. به همان نسبت نیز این ساعت‌ها، قیمت بالایی داشته و به همین دلیل، خرید ساعت‌های اصل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. رعایت نکات گفته شده در این مقاله به شما کمک می‌کند تا ساعت‌های اصل و اورجینال را خریداری کنید.