سیاسی/ بین الملل دبیرکل سابق اتحادیه عرب در واکنش به پیروزی بایدن در انتخابات آمریکا و انتقاد اخیر وی از سیسی تصریح کرد، موضوعات زیادی مانند سد النهضه، بحران لیبی و سوریه و شاخ آفریقا هست که باید با دولت جدید آمریکا در میان گذاشته شود. عمرو موسی در گفتگوی تلفنی با یکی از شبکه […]

سیاسی/ بین الملل 5fa8fe521dfd1_5fa8fe521dfd3 دبیرکل سابق اتحادیه عرب در واکنش به پیروزی بایدن در انتخابات آمریکا و انتقاد اخیر وی از سیسی تصریح کرد، موضوعات زیادی مانند سد النهضه، بحران لیبی و سوریه و شاخ آفریقا هست که باید با دولت جدید آمریکا در میان گذاشته شود.

عمرو موسی در گفتگوی تلفنی با یکی از شبکه های مصر گفت، همچنان موضع مصر درقبال آمریکا ثابت است و به کمک آن نیاز دارد. قاهره در مورد بحران سد النهضه به اتحادیه آفریقا متوسل شده است.

وی افزود، پرونده سد النهضه به پایانش نزدیک است اما پرونده های زیادی هست که مصر نیاز دارد آنها را با دولت جدید آمریکا مطرح کند.

موسی گفت، نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مسوولیت سنگینی بر دوش مصر گذاشت و قاهره باید مجدد با واشنگتن به تفاهم برسد و سیاست و منافع خود و منافع منطقه را مجددا مطرح کند.

.
.
منبع : خبرفوری