رئال مادرید دو بار در جذب لیونل مسی ناکام مانده است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از نشریه آاس، به مناسبت بازی با پاری‌سن‌ژرمن، گیم بالاگه، خبرنگار نشریه‌های مختلف، در له پاریسین خاطره‌ای از پاییز ۲۰۰۱ منتشر کرد. در آن زمان بارسا با مسی و خانواده‌اش با دستمزد سالیانه ۱۰۰ میلیون پستا به توافق […]

دو تلاش ناکام رئال مادرید برای جذب مسی

رئال مادرید دو بار در جذب لیونل مسی ناکام مانده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از نشریه آاس، به مناسبت بازی با پاری‌سن‌ژرمن، گیم بالاگه، خبرنگار نشریه‌های مختلف، در له پاریسین خاطره‌ای از پاییز ۲۰۰۱ منتشر کرد. در آن زمان بارسا با مسی و خانواده‌اش با دستمزد سالیانه ۱۰۰ میلیون پستا به توافق رسیده بود. اما به یکباره خاویر پرز فارگی مدیر ورزشی بارسلونا شد و این قرارداد را بسیار گران توصیف کرد و گفت:«فکر می‌کنه کیه؟ مارادوناست؟ بیاید این را متوقف کنیم و او را به آرژانتین برگردانیم.»

در آن زمان خورخه خوالدانو به جذب مسی برای رئال علاقه داشت. حتی باشگاه حاضر بود مبلغ بیشتری پرداخت کند اما مشکل اینجاست رئال و شخص والدانو نمی‌خواستند جنگ دیگری با بارسلونا راه بیندازند و پیشنهاد رسمی ارائه نکردند. در نهایت بارسلونا با بهانه کردن بندی راجع به پرداخت بیش از حد به کودکان با کم کردن دستمزد مسی او را به خدمت گرفت.

طبق گفته گیم بالاگه در سال ۲۰۱۳ وقتی که رونالدو و پرز برای تمدید قرارداد و مسئله دستمزد به بن بست رسیدند پرز به او گفت:«بند فسخ قراردادت را بیاور تا با آن مسی را بخریم» که در آن زمان پاسخ مسی هم منفی بود.

بیشتر بخوانید:

۲۵۸ ۲۵۱