دراگان اسکوچیچ به شایعات چند روز اخیر در مورد پرسپولیس واکنش نشان داد.

دراگان اسکوچیچ به شایعات چند روز اخیر در مورد پرسپولیس واکنش نشان داد.

اگرچه باشگاه پرسپولیس هیچ نامی غیر از برانکو ایوانکوویچ را برای جانشینی یحیی گل‌محمدی تایید نمی‌کند اما گمانه‌زنی و شایعه در مورد آینده نیمکت سرخپوشان به شدت ادامه دارد.

در این بین نام دراگان اسکوچیچ نیز در فضای مجازی شنیده می‌شود. او که بعد از برکناری از سمت سرمربیگری تیم ملی ایران، مدتی هدایت تیم جوانان کرواسی را برعهده داشت و با این تیم در یورو ۲۰۲۳ نیز حضور یافت، همچنان تحت قرارداد فدراسیون کشورش قرار دارد.

در این بین تلاش خبرنگار ما برای گفتگو با سرمربی اهل کرواسی که با ایران به جام جهانی صعود کرد و البته در بزرگترین رویداد فوتبال ملی روی نیمکت تیم ملی ننشست، در حالی به نتیجه رسید که او صحبت‌های جالبی را در این زمینه را انجام می‌دهد.

اسکوچیچ در مورد پیشنهاد پرسپولیس می‌گوید: «می‌بینم که روزها در زمینه آمدن به پرسپولیس، از من نام برده می‌شود. من واقعا به یحیی به عنوان یک شخصیت شگفت انگیز و مربی فوتبال احترام می گذارم؛ با کارهایی که در این سال‌ها در پرسپولیس انجام داده و تمام جام‌هایی که به دست آورده است. فکر می‌کنم این وضعیت انصاف در حق یحیی نیست.»

سرمربی سابق تیم ملی ایران در این مصاحبه تاکید کرد: «برخلاف شایعات با پرسپولیس مذاکره‌ای نداشته‌ام.»

اسکوچیچ با رد پیشنهاد پرسپولیس ادامه داد: «من در حال حاضر قصد ندارم به ایران بیایم، با فدراسیون فوتبال کرواسی قرارداد دارم، بنابراین فعلاً نیازی به نام بردن از من در بین گزینه‌ها نیست، اگرچه پرسپولیس بدون شک یک انگیزه برای همه مربیان از جمله من است. امیدوارم روزی دوباره به ایران بیایم، اما الان فکر نمی‌کنم زمان بازگشتم فرا رسیده باشد.»

  • منبع خبر : ورزش سه