باشگاه استقلال خوزستان قصدی برای فروش ستاره نیم فصل اول خود ندارد اما شرط سختی برای انتقال احتمالی آن قرار داده است. در شرایطی که درخواست رسمی سه باشگاه پرسپولیس، سپاهان و آلومینیوم اراک برای جذب جواد آقایی‌پور به استقلال خوزستان رسیده و از تراکتور و استقلال نیز به‌عنوان دیگر تیم‌های خواهان این مهاجم جوان […]

باشگاه استقلال خوزستان قصدی برای فروش ستاره نیم فصل اول خود ندارد اما شرط سختی برای انتقال احتمالی آن قرار داده است.

در شرایطی که درخواست رسمی سه باشگاه پرسپولیس، سپاهان و آلومینیوم اراک برای جذب جواد آقایی‌پور به استقلال خوزستان رسیده و از تراکتور و استقلال نیز به‌عنوان دیگر تیم‌های خواهان این مهاجم جوان یاد می‌شود، بعید است آبی‌های خوزستانی تا پایان فصل تصمیمی برای فروش او داشته باشند.

سیروس پورموسوی که تیمش در پایین جدول برای فرار از سقوط می‌جنگد، بیشتر تمرکز خود را روی تقویت آبی‌ها قرار داده و لیست خروجش را نیز اعلام کرده است. با این حال او پیش از این و بعد از زمزمه احتمال انتقال جواد آقایی‌پور نیز مخالفت خود را با این اتفاق با توجه به شرایط تیم اعلام کرده بود.

با این حال با توجه به درخواست‌های رسمی شکل گرفته برای انتقال و صدور رضایت‌نامه جواد آقایی‌پور، گفته می‌شود این باشگاه مبلغ جالب توجه ۳۰ میلیارد تومانی برای آن در نظر گرفته است تا در صورتی‌که تیمی آن را قبول کرد، اقدام به خرید بازیکنی با شرایط مدنظر خود را داشته باشد.

دیگر احتمالی که این باشگاه برای انتقال در نظر گرفته، مبلغ رضایت‌نامه ۲۰ میلیاردی به‌علاوه انتقال بازیکنی با پیشنهاد کادرفنی (سیروس پورموسوی) از آن تیم برای انتقال به استقلال خوزستان است.

به نظر می‌رسد این باشگاه به واسطه شرایط خود در جدول و همچنین مبلغ در نظر گرفته برای رضایت‌نامه، مشخص است که قصدی برای فروش جواد آقایی‌پور در پنجره زمستانی ندارند.

  • منبع خبر : ورزش سه