ورزش سه نوشت:مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن امیدوار به پاک کردن خاطرات تلخ گذشته برابر رئال مادرید است. مائوریسیو پوچتینو که دو بار تا آستانه سرمربیگری رئال مادرید نیز قرار گرفته، حالا در لیگ قهرمانان با رقیبی روبه‌رو می‌شود که بیشترین شکست در دوران مربیگری را برای او رقم است. این سرمربی آرژانتینی در […]

پوچه علیه رئال مادرید؛ کارنامه ترسناک برای پاریس!

ورزش سه نوشت:مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن امیدوار به پاک کردن خاطرات تلخ گذشته برابر رئال مادرید است.

مائوریسیو پوچتینو که دو بار تا آستانه سرمربیگری رئال مادرید نیز قرار گرفته، حالا در لیگ قهرمانان با رقیبی روبه‌رو می‌شود که بیشترین شکست در دوران مربیگری را برای او رقم است. این سرمربی آرژانتینی در ۹ تقابل با رئال مادرید تنها یک بار پیروز شده و هفت با طعم شکست را چشیده است. البته پاری سن ژرمن بی‌تردید قوی‌ترین تیم تحت مربیگری مائوریسیو پوچتینو در ۱۵ سال اخیر بوده و این سرمربی آرژانتینی امیدوار به انتقام از این رقیب سرسخت و قدیمی است.

پوچه علیه رئال مادرید؛ کارنامه ترسناک برای پاریس!

اسپانیول تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو در ۲۸ فوریه ۲۰۰۹ برای اولین بار روبه‌روی مقابل رئال مادرید قرار گرفت و با نتیجه ۰-۲ مقابل تیم سابق راموس شکست خورد. در ادامه و در دوران فعالیت در لالیگا، اسپانیول با پوچتینو دو بار برابر رئال مادرید با مانوئل پلگرینی و چهار بار مقابل تیم ژوزه مورینیو به میدان رفته و آمار اسفناکی را به ثبت رساند؛ شکست در هر ۶ مسابقه، دریافت ۲۱ گل و ناکام در به ثمر رساندن حتی یک گل.

البته در سال ۲۰۱۷ و روی نیمکت تاتنهام شرایط برای مائوریسیو پوچتینو تغییر کرد. اسپرز در دور گروهی لیگ قهرمانان در لندن ۱-۳ موفق به غلبه بر رئال مادرید شده و در پایتخت اسپانیا نیز ۱-۱ این تیم را متوقف کرد. تاتنهام با این سرمربی آرژانتینی آن فصل در مرحله گروهی بالاتر از رئال مادرید قرار گرفت، اما در دور بعدی برابر یوونتوس شکست خورده و حذف شد. حالا بهترین فرصت انتقام از رئال مادرید برای مائوریسیو پوچتینو با پاری سن ژرمن پرستاره فرا رسیده است.

بیشتر بخوانید

۲۵۱۲۵۳