از تشکل‌های عضو خانه احزاب می‌خواهیم که به جای طرح مباحثی که نتیجه روشنی ندارند، به تبادل نظر درباره راهبردها و روش‌های حل مشکلات و اقدامات رفاه‌گستر و عادلانه و گسترش حضور مردم در انتخابات بپردازند جواد مرشدی: مهدی عرب‌صادق نماینده فراکسیون اصولگرایان در همایش کشوری انتخابات با اشاره به موضوع این نشست، گفت: انتخابات […]

احزاب با صدور بیانیه جهت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، به افزایش سرمایه اجتماعی کمک کنند

از تشکل‌های عضو خانه احزاب می‌خواهیم که به جای طرح مباحثی که نتیجه روشنی ندارند، به تبادل نظر درباره راهبردها و روش‌های حل مشکلات و اقدامات رفاه‌گستر و عادلانه و گسترش حضور مردم در انتخابات بپردازند

جواد مرشدی: مهدی عرب‌صادق نماینده فراکسیون اصولگرایان در همایش کشوری انتخابات با اشاره به موضوع این نشست، گفت: انتخابات حلقه وصل افکار مردم و حاکمیت است. اگر در این حلقه وصل شکافی ایجاد شود، احزاب باید آن را درمان کرده و از ایجاد آن جلوگیری کنند، لذا اهمیت احزاب واضح است.

وی اضافه کرد: ما در این مسیر ناچار به گفت وگو هستیم، اما هرگز نباید راستا ‌و همسویی خود با نظام را فراموش کنیم.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی افزود: کاهش سرمایه اجتماعی موضوعی است که در انتخابات درگیر آن خواهیم شد، لذا فرصتی است که از همه احزاب بخواهیم با صدور بیانیه جهت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، به افزایش سرمایه اجتماعی کمک کنند.

احزاب با صدور بیانیه جهت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، به افزایش سرمایه اجتماعی کمک کنند

وی با بیان اینکه اخلاق اجتماعی و تقوای سیاسی را باید در پیش گرفت، گفت: خواهش ما این است که جای صالح و ناصالح را عوض نکنیم و پای عناصر ناسالم و ناکارآمد را به بدنه نظام وارد نکنیم و تبلیغات اشرافیگری و باندبازی را کنار بگذاریم تا آسیبی به سرمایه اجتماعی نظام وارد نکند.

عرب‌صادق تصریح کرد: از اعضای هیأت‌رئیسه و احزاب خانه احزاب انتظار داریم که با همراهی همه اعضا در این زمینه استراتژی روشن و شفاف و برنامه‌های عملی راهگشا و امیدبخش را برای بررسی و تصویب توسط مسئولان و احزاب محترم، ارائه دهد و از دولت و همه دستگاه‌های ذی‌ربط انتظار داریم در این زمینه همراهی کافی با خانه احزاب داشته باشند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: از تشکل‌های عضو خانه احزاب می‌خواهیم که به جای طرح مباحثی که نتیجه روشنی ندارند، به تبادل نظر درباره راهبردها و روش‌های حل مشکلات و اقدامات رفاه‌گستر و عادلانه و گسترش حضور مردم در انتخابات بپردازند و آنچه لازم است، تا حصول نتیجه اجرایی و عملیاتی طراحی و پیگیری شود.

بیشتر بخوانید:

  • علم‌الهدی: اکنون، هر طرحی برای بهبود معیشت و اقتصاد را «دشمن» خنثی می‌کند/ برخی مردم از «شرایط جنگی» کشور آگاهند، «نظام» را مقصر گرانی‌ها نمی‌دانند

۲۱۶۲۱۲