ایلنا نوشت:طی نشستی مطالبات مقام معظم رهبری در آمریکای لاتین با حضور جمعی از فعالین و مبلغین عرصه بین‌الملل در موسسه بین‌المللی حضرت زینب (س) مورد بحث قرار گرفت. در نشست بررسی مطالبات مقام معظم رهبری در آمریکای لاتین که با حضور یحیی جهانگیری، مدیر سازمان فرهنگ و ارتباطات و جمعی از اساتید حوزه علیمه […]

«بررسی مطالبات مقام معظم رهبری در آمریکای لاتین»

ایلنا نوشت:طی نشستی مطالبات مقام معظم رهبری در آمریکای لاتین با حضور جمعی از فعالین و مبلغین عرصه بین‌الملل در موسسه بین‌المللی حضرت زینب (س) مورد بحث قرار گرفت.

در نشست بررسی مطالبات مقام معظم رهبری در آمریکای لاتین که با حضور یحیی جهانگیری، مدیر سازمان فرهنگ و ارتباطات و جمعی از اساتید حوزه علیمه و مبلغین بین الملل در محل موسسه حضرت زینب (س) برگزار شد، در ابتدا حجت‌الاسلام و المسلمین سید محی‌الدین حسینی، مدیر مؤسسه بین‌المللی حضرت زینب (س) به بیان گزارشی از موسسه پرداختند.

وی بیان کرد: پیگیری و تلاش در راستای تحقق منویات رهبری معظم در عرصه بین الملل در رساندن صدای اسلام ناب به مردم جهان و به‌ویژه کشورهای آمریکای لاتین، تولید صدها کلیپ سخنرانی و معرفتی به زبانهای خارجی، تولید بیش از ۳هزار عکس‌نوشت به زبان. های فارسی، انگلیسی و اسپانیایی، تولید چندین نماهنگ فاخر، تالیف بیش از ۳۰ مجلد کتاب به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی و فرانسوی از جمله فعالیت‌های این موسسه بین المللی است که تماما به صورت جهادی و با کمک دغدغه‌مندان و خیریناز سراسر کشور انجام شده است.

حسینی افزود: ۴۵ نفر از طلاب دغدغه‌مند و عمدتا زبان‌دان و فعال در عرصه بین الملل در قالب ۴ معاونت: آموزش، رسانه، پژوهش و تبیلغ در این موسسه بصورت جهادی مشغول تولید و پخش محتوی تبلیغی می‌باشند.

در ادامه مراسم حجت الاسلام محسن صحرایی کاشانی معاونت آموزش موسسه حضرت زینب (س) به بیان گزارشی از فعالیت‌های این معاونت پرداخت. وی از اشتغال بیش از ۳۰۰۰ نفر از طلاب برادر و خواهر در آموزشگاه زبان موسسه به فراگیری زبان‌های: انگلیسی – اسپانیولی – فرانسوی -پرتغالی و عربی خبر داد و خاطرنشان کرد کلاسهای زبان موسسه بصورت حضوری و مجازی در سراسر کشور در حال برگزاری می‌باشد.

وی همچنین به تدوین کتاب آموزش زبان اسپانیایی با چینشی جدید و مناسب ذائقه مخاطب شرقی اما بر پایه مطالب ارائه شده در دو کتب مهم سوئنیا و پریسما در موسسه بین المللی حضرت زینب سلام الله اشاره کرد و گفت تدوین جلد یک این کتاب به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰