اگر شکایت شما از آقای جهانگیری در پشت درهای بسته دادگاه انجام و یه صدور حکم توسط یک قاضی منتهی شود، در گفت‌وگوی مورد نظر، میلیونها قاضی به عملکرد شما نمره می دهند و موفقیت‌تان در آزمون شفافیت را محک می زنند. محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا در کانال تلگرامی خود نوشت:جناب آقای قالیباف ؛ […]

واکنش مهاجری به «شکایت قالیباف از جهانگیری بعد ۶ سال» / این پرونده‌های اتهامی قبلی‌تان  را هم «شفاف‌سازی» کنید

اگر شکایت شما از آقای جهانگیری در پشت درهای بسته دادگاه انجام و یه صدور حکم توسط یک قاضی منتهی شود، در گفت‌وگوی مورد نظر، میلیونها قاضی به عملکرد شما نمره می دهند و موفقیت‌تان در آزمون شفافیت را محک می زنند.

محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا در کانال تلگرامی خود نوشت:
جناب آقای قالیباف ؛
با سلام

  • دیروز خبری را دیدم که تازگی‌ها یادتان افتاده از آقای #اسحاق_جهانگیری بخاطر اظهارات ۶ سال قبلش در مناظره انتخاباتی شکایت کنید.
  • احساس کردم پس بدتان نمی آید که به گذشته‌ها هم سفر کنیم. به همین دلیل و برای آنکه به مخالفان‌تان ثابت کنید «گذر زمان» نیاز به «شفافیت» را از بین نمی برد و به این موضوع هم، قلبا و عملا اعتقاد دارد؛ جنابعالی را دعوت می‌کنم به یک گفت‌وگو با پرسشهایی درباره «پروژه_یاس» که می‌دانید و می‌دانیم چه شد؛ و نیز داستان #املاک_نجومی شهرداری تهران و نیز اداره کردن تهران با هزینه بسیار گران؛ همچنین قضیه قائم مقام‌تان آقای شریفی.
  • یقینا این گفت و گو که می تواند با سوالاتش شما را بیازارد و به چالش بکشد؛ از هر جهت به سود اعتبار سیاسی شما خواهد بود.
  • اگر شکایت شما از آقای جهانگیری در پشت درهای بسته دادگاه انجام و یه صدور حکم توسط یک قاضی منتهی شود، در گفت‌وگوی مورد نظر، میلیونها قاضی به عملکرد شما نمره می دهند و موفقیت‌تان در آزمون شفافیت را محک می زنند.
  • بی صبرانه منتظر پاسخ شما هستم.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰