راستینه گفت: بازرس ویژه ریاست جمهوری در جایگاهی نیست که در مورد مجلس صحبت می‌کند؛ قوه مقننه مستقل از قوه مجریه است و من به درویشیان متذکر می‌شوم که وظیفه وی در چارچوب اشکالات در نهاد ریاست جمهوری و دستگاه‌های دولتی است. بسیاری تلاش می‌کنند مجلس را به حاشیه کشانده و رابطه مجلس و دولت […]

 نماینده مجلس: بازرس ریاست‌جمهوری در جایگاهی نیست که درباره مجلس صحبت کند

راستینه گفت: بازرس ویژه ریاست جمهوری در جایگاهی نیست که در مورد مجلس صحبت می‌کند؛ قوه مقننه مستقل از قوه مجریه است و من به درویشیان متذکر می‌شوم که وظیفه وی در چارچوب اشکالات در نهاد ریاست جمهوری و دستگاه‌های دولتی است.

  • بسیاری تلاش می‌کنند مجلس را به حاشیه کشانده و رابطه مجلس و دولت را بهم بزنند. به دولت مردان توصیه میکنم همانطور که مجلس خود را مقید به همدلی و هم‌افزایی با دولت می‌داند، دولتی‌ها مراقبت کنند در میدان این هم‌افزایی بازی نکنند.
  • حتما موضع بازرس ریاست جمهوری از ابتدا غلط بوده؛ گرچه بعد از چند روز این موضع را اصلاح کردند اما باز هم باید نیتشان از سعه صدر بیشتری برخوردار باشد.
  • هیچ رابطه‌ای بین خبر دریافت ماشین‌های شاسی بلند توسط برخی نمایندگان با استیضاح فاطمی امین وجود ندارد، مزید بر اینکه این خبر از اساس کذب اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰