گاهی اوقات برای یک سری از مکان ها و موقعیت های خاص نیاز داریم که میکاپمون ماندگاری خیلی زیادی داشته باشه. برای همین باید از یک کرم پودر 24 ساعته که کیفیت بسیار بالایی داره استفاده کنیم. اما از کجا بدونیم که کدوم محصول برای ما مناسب هست؟این جا ۳ تا از بهترین کرم پودرهای ۲۴ساعته رو […]

گاهی اوقات برای یک سری از مکان ها و موقعیت های خاص نیاز داریم که میکاپمون ماندگاری خیلی زیادی داشته باشه. برای همین باید از یک کرم پودر 24 ساعته که کیفیت بسیار بالایی داره استفاده کنیم. اما از کجا بدونیم که کدوم محصول برای ما مناسب هست؟
این جا ۳ تا از بهترین کرم پودرهای ۲۴ساعته رو با هم بررسی میکنیم.


استی لادر:

یکی از بهترین انتخاب ها برای کسایی که علاوه بر ماندگاری ۲۴ ساعته محصولی ضدآب و ضد تعریق میخوان که کاور بالایی داشته باشه و روی پوست بسیار سبک باشه.
این کرم پودر چربی پوست رو تا حد خیلی خوبی کنترل میکنه و میتونه یک انتخاب عالی برای کسایی باشه که پوست چربی دارند و یا اگر پوستتون نرمال یا خشکه میتونید با یک زیر سازی خوب اون رو با خیال راحت استفاده کنید.
قیمت و خرید


هدی بیوتی :

محصول بعدی از برند هدی بیوتی هست. این کرم پودر علاوه بر ۲۴ ساعته بودن، محصولی کاملا گیاهی با کاور بسیار بالاست که به خاطر نداشتن مواد مضر به هیچ وجه آسیبی به پوست وارد نمیکنه و باعث ایجاد جوش نمیشه.
هدی بیوتی یکی از بهترین انتخاب ها برای پوست های چرب هست.


مک :

معرفی بعدی از مک هست، محصولی با تکسچر مایع و فلوئیدی که به هیچ عنوان روی پوست اکسید ، کیکی و ماسیده نمیشه و تا آخر روز کاملا یکدست و مات روی پوست اقی میمونه.
ین محصول رو انواع پوست میتونند استفاده کنند، دارای دو ویژگی خیلی مهم هست
اول اینکه پوست رو آبرسانی میکنه و دوم ایکه اگه پوست چربی دارید، ترشح چربی اون رو کنترل میکنه.


برای آشنایی بیشتر با محصولاتِ آرایشی و پوستی میتونید وارد سایت مای سفورا بشین و تمامی حصولات روز دنیا رو ببینید و با خیال راحت خریدتون رو انجام بدید.