مزایا و معایب رژ لب دائم چیست؟ بستگی به مرکزی دارد که خدمات را در آن انجام می دهید. رژ لب دایمی یکی از تکنیک های آرایشی دائم و نیمه دائم می باشد و اگر در یک مرکز تخصصی و با سابقه انجام شود دارای مزایای بسیار زیاد و کمترین عوارض رژ لب دائمی می […]

مزایا و معایب رژ لب دائم چیست؟ بستگی به مرکزی دارد که خدمات را در آن انجام می دهید. رژ لب دایمی یکی از تکنیک های آرایشی دائم و نیمه دائم می باشد و اگر در یک مرکز تخصصی و با سابقه انجام شود دارای مزایای بسیار زیاد و کمترین عوارض رژ لب دائمی می باشد. تکنیک های آرایشی اعم از رژ لب، خط لب، خط چشم بن مژه و غیره دارای ماندگاری کوتاه مدتی هستند. زیرا وسایل آرایشی معمولی یا حتی ۲۴ ساعته دارای ماندگاری محدودی هستند و باید به طور مداوم تمدید شوند تا زیبایی اولیه خود را حفظ کنند. برای حل این مشکل، تکنیک های آرایشی با استفاده از متدهای تاتو ابداع شده اند که ماندگاری چندین ساله دارند.

یکی از مهمترین مزایای رژ لب دائم ، ماندگاری بالای آن می باشد. پس از تزریق رژ و رنگ لب دائم دیگر نیازی به خط لب و رژ نخواهید داشت. زیرا برای مدت زمان طولانی لب هایی خوشرنگ و زیبا مثل رژ لب دائم کالباسی خواهید داشت. تزریق رژلب دائمی دارای مزایای بسیار زیادی می باشد و این روش اگر در یک مرکز تخصصی انجام شوند، هیچگونه معایبی نخواهد داشت. هزینه تتو رژ لب در بهترین مرکز تخصصی تهران به دلیل به روز بودن تجهیزات و مهارت بالای تتوکاران به مراتب بیشتر خواهد بود.

انواع رنگ رژ لب دائم

برای مشاهده انواع رنگ رژ لب دائم باید طیف رنگی را از مستر جویا شوید. به طور معمول رنگ های رژ لب دائم دارای طیف رنگی قرمز و صورتی هستند. زیرا اینگونه رنگ ها انتخاب اول بانوان برای رژ لب هستند. رژ لب دائمی کالباسی و قرمز از پرطرفدارترین رنگ های رژ لب دائم می باشند. برای مشاهده نمونه رژ لب دائم و عکس رژلب دائم به قسمت مربوطه در سایت مراجعه نمایید. تکنیک های زیبایی چون رژ لب دائم و قاب و سایه ابرو و سایر تکنیک های آرایش دائم در سالهای اخیر بسیار محبوب شده اند.

زیرا با استفاده از این تکنیک های می توانید زیبایی چهره را به طور طبیعی و نچرال افزایش دهید. مراحل تزریق رژ لب دائمی چگونه است؟ از انتخاب رنگ شروع می شود. رنگ تاتو رژ لب برای پوست سبزه و در کل بهترین رنگ برای تاتو لب با راهنمایی و مشورت تتوکار انتخاب می شود. زمان ترمیم رژ لب دائم و هزینه آن نیز توسط متخصص تعیین می گردد.