بسته بندی محصولات از نیازهای اولیه هر شرکت و کارخانه ای است. صنایع تولیدی همواره مجبورند که محصول و کالای خود را بصورت تک یا عمده در بسته بندی قرار دهند و کارتن یکی از مهمترین، پر استفاده ترین و پرطرفدارتین نوع بسته بندی است. کارتنسازی و تولید کارتن در صنایع بسته بندی بدلایل مختلفی بسیار پرطرفدار […]

بسته بندی محصولات از نیازهای اولیه هر شرکت و کارخانه ای است. صنایع تولیدی همواره مجبورند که محصول و کالای خود را بصورت تک یا عمده در بسته بندی قرار دهند و کارتن یکی از مهمترین، پر استفاده ترین و پرطرفدارتین نوع بسته بندی است. کارتنسازی و تولید کارتن در صنایع بسته بندی بدلایل مختلفی بسیار پرطرفدار شده ست. وزن سبک کارتن ها حمل و نقلشان را راحت تر میکند و ضربه پذیری ورق های کارتن بدلیل استفاده از فلوت در بین کاغذها، صدمه دیدن محصولات را به نحو چشم گیری کاهش میدهد. مضاف بر اینها در صنعت کارتن سازی و بسته بندی می توان کارتن ها را به اشکال مختلف طراحی و تولید کرد و استفاده از بی نهایت طرح و رنگ و ایده که چشم مشتری را به خود خیره کند برای صاحبان مشاغل و تولید کنندگان و حتی صادر کنندگان مزیت مهمی محسوب میشود.

با توجه به مزایای استفاده از کارتن نسبت به سایر روش های بسته بندی، شرکتها و کارخانجات حتی آنلاین شاپ ها برای حمل و جا به جایی محصولاتشان و جهت سامان دادن فرآیند پکیجینگ و بسته بندی و فروش بهتر تولیداتشان سفارش کارتن، سفارش جعبه مقوایی،کارتن مقوایی و کارتن سفارشی را جزء اولویت های اصلی خود قرار داده اند.

کارتن ها یکی از مهم ترین متریال در صنعت بسته بندی می باشند. کارتن سازی امرزوه بسیار پیشرفت کرده و در ساخت کارتن ها از مواد اولیه ی با کیفیت استفاده می شود و ساخت کارتن نیز با استفاده از دستگاه های پیشرفته صورت می گیرد. بسته بندی تاثیرات زیادی در فروش محصولات دارد و همچنین به وسیله ی یک بسته بندی خوب ، محصولات سالم به دست مشتریان می رسد. یک بسته بندی خوب باید بتواند از محصولات محافظت کند و در کنار آن جذابیت داشته باشد. کارتن ها توسط شرکت های کارتن سازی در تنوع بالا به تولید می رسند. کارتن یکی از نیاز ها در صنعت بسته بندی است که استفاده از آن بسیار گسترده بوده و مصارف گوناگونی دارد بنابراین کارتن سازی یکی از مشاغل بسیار مهم است زیرا هر یک از تولید کنندگان برای ارائه ی محصولات خود به مشتریان از بسته بندی زیبا استفاده می کنند تا بتوانند بازاریابی بهتری را داشته باشند بنابراین از انواع کارتن ها و جعبه های مقوایی با طرح های گوناگون استفاده می کنند.

در کارتن سازی نیز همانند تمامی مشاغل دیگر علاوه بر استفاده از تجهیزات مدرن و به روز نیاز به استفاده از نیروی متخصص و با مهارت بوده و تمامی مراحل باید زیر نظر متخصصین صنعت کارتن سازی و با بهترین کیفیت انجام گیرد تا در نتیجه کارتن ها با سطح کیفی بالایی به تولید برسند و همچنین مراحل چاپ نیز به صورت اصولی انجام شود. صنایع بسته بندی و کارتن سازی جهان تجارت البرز یکی از تخصصی ترین مراکز کارتن سازی در کشورمان است که با پیشینه ای بالغ بر سه دهه فعالیت مداوم، استفاده از تجهیزات به روز و پرسنل متخصص و متعهد و کاربلد توانسته است در زمینه ی کارتن سازی بهترین کارتن و جعبه ها را متناسب با محصولات مختلف به تولید برساند. تولیدات صنایع بسته بندی و کارتن سازی جهان تجارت البرز بدلیل برخورداری از کیفیت بالا و استفاده از طراحان کاربلد که سلیقه مشتریان را درک کرده و متناسب با نیاز آنها کارتن ها را طراحی می کنند در کنار قیمت مناسب و تعهد کاری نسبت به تمامی سفارش دهندگان خود توانسته است سهم بزرگی از بازار کارتنسازی را به خود اختصاص دهد و با شرکتها و تولید کنندگان و حتی صادرکنندگان معتبری قرارداد همکاری امضاء نماید.

دلیل تفاوت قیمت کارتن ها در کارتن سازی:

زمانی که یک خریدار برای سفارش کارتن به کارتنسازی مراجعه می کند همواره با یک مشکل بزرگ مواجه است و آن تفاوت قیمت کارتن در کارخانه های کارتن سازی مختلف می باشد!!!؟؟؟؟ خریدار با خود فکر می کند کدام کارتن از کیفیت بهتری برخوردار است؟ کدام کارتن برای محصول من مورد نیاز است؟ به کدام کارتنسازی باید اعتماد کنم؟ و …

قیمت کارتن به عوامل متعددی متکی است که در این بین باید انصاف کارتنساز و تعهداتش به مشتریان را نیز از یاد نبرد. قیمت کارتن در وحله اول به نوع و کیفیت کاغذ به کار رفته در مواد اولیه آن بستگی دارد. در مرحله بعدی تعداد لایه های کارتن مد نظر قرار میگیرید. کارتن ها بصورت کارتن ۳ لایه، کارتن ۵ لایه و کارتن ۷لایه تولید میشوند و همانطور که مشخص است هر چه تعداد لایه های کارتن بیشتر باشد از استحکام وضربه پذیری بیشتری برخوردار بوده و بالطبع از قیمت بالاتری برخوردار است. سایز کارتن نیز از عوامل موثر بر قیمت آن است مثلا قیمت کارتن پستی با کارتن یخچال بسیار متفاوت است. نوع چاپی که بر روی کارتن ها انجام میشود نیز از عوامل تاثیر گذار بر قیمت کارتن در کارتنسازی است. چاپ فلکسو که بصورت مستقیم بر روی کارتن انجام می شود همواره ازقیمت پایین تری برخوردار است تا کارتن لمینتی که عکس ها با طرح و رنگ بی شمار را بر روی ورقه های لمینت چاپ و سپس بر روی کارتن ها می چسبانند. برش کارتن نیز از عوامل دیگری است که بر روی قیمت تاثیر مستقیم دارد زیرا هر چه دستگاه برش قوی تر باشد علاوه بر کیفیت محصول نهایی از سرعت تولید بالاتری نیز برخوردار است. شرکت کارتنسازی جهان تجارت البرز همواره با مد نظر قرار دادن عوامل متعددی از جمله محصولی که نیاز به بسته بندی دارد، داخلی یا صادراتی بودن محصول، میزان حمل و جابجایی محصول، میزان اهمیت شکل کارتن و میزان اهمیت طرح و رنگ کارتن برای جلب توجه مشتریان اقدام به پیشنهاد کارتن مناسب به خریدار را میکند.

بهترین کارتنسازی در کرج کدام است؟

امروزه بسته بندی کالا و کارتن نقشی استراتژیک در تحریک مصرف کننده و موفقیت فروش بازی میکند. بسته بندی در قالب کارتن و یا جعبه، امروزه حکم پیام فروشنده به خریدار است. بنابراین بسته بندی صرفا یک محافظ نیست بلکه در جهت دیده شدن و فروش تاثیر به سزایی دارد. کارتن ها با کیفیت های متفاوت برای کارایی های متفاوت ساخته می شوند، مثلا کارتن میوه، کارتن تخم مرغ، کارتن لوازم خانگی، کارتن خرما، کارتن مادر، کارتن چیپس و کارتن پفک، کارتن مواد غذایی، سینی کترینگ و حتی کارتن های صادراتی از ساختار و جنس متفاوتی برخوردار هستند در نتیجه هر شرکت کارتن سازی باید بتوانند با توجه به نیاز مشتری کارتن و جعبه هایی متناسب با خدمات شرکت ها تولید کند.

صنعت کارتن سازی در کرج با گذر زمان توسعه یافته و به یکی از قطب ‌های تولید کارتن در این منطقه تبدیل شده است. این صنعت در دهه ‌های اخیر به دلیل نیاز روزافزون به بسته بندی در صنایع مختلف و رشد صنعتی در این شهر، رونق چشمگیری داشته است. کارتن سازی در کرج و حومه آن همچون کمالشهر، بهارستان، هشتگرد، نظرآباد و … از جمله خدماتی است که از سوی کارتن سازی جهان تجارت البرز ارائه میشود. روند ارسال سفارشات مشتریان در زمینه کارتن سازی و انواع خدمات مرتبط با آن، در کمترین زمان و با بیشترین کیفیت در این شرکت انجام می شود. چاپ و بسته بندی جهان تجارت البرز این تعهد را به تولید کنندگان می دهد که بهترین و شیک ترین انواع جعبه ها و کارتن های بسته بندی را به آن ها ارائه کند. ما مفتخریم به استفاده از بهترین و مدرن ترین تجهیزات و دستگاه ها در کنار متخصصین و طراحان کاربلد و حرفه ای و استفاده از متریال مرغوب و با کیفیت جهت رضایت مشتریان گرامی. ما مفتخریم به همکاری با شرکتهای همچون زرماکارون، ماکارونی مانا، سیو، سالوت و …

ما خود را بهترین‌کارتنسازی‌کرج نمی دانیم بلکه این مشتریان ما هستند که با رضایتشان و ادامه روند همکاریشان ما را اینگونه خطاب می کنند.

انواع تجهیزات و دستگاه های شرکت کارتن سازی جهان تجارت البرز

کارتنسازی جهان تجارت البرز با بیش از سه دهه فعالیت توانسته است همواره روند پیشرفت خود را حفظ کند. یکی از دلایل مهم این پیشرفت تجهیز شرکت به جدیدترین و به روز ترین دستگاه های مور نیاز صنعت کارتنسازی است تا بتواند محصولی با کیفیت را که لایق شما مشتری گرامی باشد در اختیارتان قرار دهد

**  دستگاه لمینت

** دستگاه چاپ ۵ رنگ و ترکیبی

**  دستگاه دایکات فکی و پینگ پنگی

**  دستگاه لب چسب

** دستگاه لمینت

** دستگاه منگنه

** دستگاه چاک زن

** دستگاه خط کش برش

برخی از خدمات کارتن سازی جهان تجارت البرز

کارتن سازی جهان تجارت البرز گستره خدماتی متنوعی را در زمینه تولید کارتن، چاپ و بسته بندی به مشتریانش تقدیم می کند. شما مشتریان گرامی همواره می توانید بصورت حضوری یا تلفنی با کارشناسان شرکت تماس گرفته و سوالات و درخواستهای خود را ارائه دهید. کارشناسان کارتن سازی جهان تجارت البرز نیز همواره پاسخگویی شما خواهند بود و شما را برای انتخاب یک کارتن بسته بندی مناسب همراهی خواهند کرد. در زیر برخی از خدمات کارتنسازی جهان تجارت البرز خدمتتان معرفی شده است.

**  سفارش کارتن بسته بندی از تهران، کرج و سراسر ایران به صورت حضوری و تلفنی

**  تولید انواع کارتن بسته بندی در کارتنسازی جهان تجارت البرز

**  تولید کارتن فلکسو

**  تولید کارتن لمینتی

**  تولید کارتن دایکاتی

**  تولید کارتن میوه صادراتی ، کارتن سیب، کارتن خیار، کارتن فلفل، کارتن کفش، کارتن لوام منزل شامل کارتن یخچال، کارتن هود، کارتن بخاری، کارتن شیرآلات. کارتن دوچرخه، کارتن لنت ترمز، کارتن چراغ، کارتن کمک فنر، کارتن سرکه، کارتن ماکارونی، کارتن چیپس، کارتن پفک، کارتن قند، کارتن خشکبار و …

**  چاپ کارتن

کلام آخر

ما ضمن قدردانی از شما که کارتنسازی جهان تجارت البرز را جهت دریافت خدمات انتخاب نموده اید خاطر نشان می کنیم در صورت نیاز به انواع مختلف کارتن مانند کارتن تخم مرغ و کارتن میوه و کارتن تره بار و کارتن صنعتی و کارتن کفش و… می توانید با ما تماس بگیرید و برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه از مشاوره رایگان مشاورین کارتنسازی جهان تجارت البرز بهره مند شوید.