درحالی‌که جزئیات دقیق ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی S24 هنوز اعلام نشده‌ است، گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که با استفاده از تراشه جدید اگزینوس ۲۴۰۰، سامسونگ قصد دارد عملکردهایی مشابه با ChatGPT و Google Bard را معرفی کند. بدین‌ترتیب به کاربران امکان دسترسی به یک چت‌بات هوش مصنوعی داده می‌شود که مستقیماً در گوشی ساخته و […]

درحالی‌که جزئیات دقیق ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی S24 هنوز اعلام نشده‌ است، گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که با استفاده از تراشه جدید اگزینوس ۲۴۰۰، سامسونگ قصد دارد عملکردهایی مشابه با ChatGPT و Google Bard را معرفی کند.

بدین‌ترتیب به کاربران امکان دسترسی به یک چت‌بات هوش مصنوعی داده می‌شود که مستقیماً در گوشی ساخته و پردازش می‌شود. علاوه‌براین، ابزار جدید تولید متن به تصویر هوش مصنوعی با کمک اگزینوس ۲۴۰۰ نشان می‌دهد که این شرکت قصد دارد در وهله اول به پردازش هوش مصنوعی روی خود دستگاه تکیه کند.

براساس گزارش یک منبع آگاه ، سامسونگ احتمالاً هوش مصنوعی مولد پرچمدارهای S24 را به‌صورت اشتراکی در دسترس قرار می‌دهد. این موضوع در جامعه فناوری بحث‌هایی در پی داشته و بسیاری در مورد دلیل دریافت هزینه برای پردازش هوش مصنوعی روی خود دستگاه تردید دارند. زمانی که گوشی تمام پردازش هوش مصنوعی را در موبایل کاربر انجام می‌دهد، ارائه اشتراک پولی دیگر منطقی نیست. یک رویکرد بهتر برای سامسونگ می‌تواند این باشد که با استفاده از رایانش ابری اشتراکی، با بارگذاری بخشی از بار هوش مصنوعی در سرورها، پردازش‌ها را سریع‌تر کند.

در اینجا ببینید :