طلا به عنوان یکی از بهترین و با ارزش ترین عناصر معدنی همواره مناسب ترین گزینه برای سرمایه گذاری و افزایش ارزش پول شما خواهد بود.

طلا به عنوان یکی از بهترین و با ارزش ترین عناصر معدنی همواره مناسب ترین گزینه برای سرمایه گذاری و افزایش ارزش پول شما خواهد بود. یکی از مواردی که همواره ذهن افراد را در خرید طلا به خود درگیر می نماید این است که معتبر ترین سایت خرید و فروش طلا و بهترین فروشگاه خرید طلا کدام است؟ در این مقاله برای شما عزیزان به معرفی و بررسی ۵ تا از بهترین و معتبر ترین سایت خرید و فروش طلا و سکه پرداخته ایم.

 

اگر به دنبال بهترین سایت خرید و فروش طلا هستید که بتوانید به صورت انلاین و غیر حضوری نیز قادر به خرید طلای مورد نظر خود باشید تا انتها با ما همراه باشید.

بورس شمش گلدن ارت به عنوان بهترین سایت خرید و فروش طلا که امکان خرید حضوری و انلاین را برای مخاطبین خود فراهم نموده است همواره رضایت افراد را جلب کرده و . آدرس بورس شمش گلدت ارت: کرج آزادگان برج میلاد طبقه همکف بورس طلا پلاک ۲ . شماره تماس ها: ۰۲۶۳۲۵۷۰۰۱۳ و ۰۲۶۳۲۵۷۰۰۱۴

برای خرید آنلاین طلا بدون اجرت میتوانید وارد وبسایت بورس شمش گلدن ارت شوید.

بورس سکه گلدن ارت ( خانی ) شعبه کرج

پیشنهاد ویژه: برای خرید طلا با اجرت پایین همین حالا با بورس سکه و شمش گلدن ارت ( خانی ) تماس بگیرید.

بورس سکه گلدن ارت با پیش از دو دهه سابقه درخشان در این صنعت پر رونق و زیبا در خدمت همشهریان و هموطنان عزیز می باشد.

آدرس: کرج آزادگان برج میلاد طبقه همکف بورس طلا پلاک ۲

شماره تماس ها: ۰۲۶۳۲۵۷۰۰۱۳ و ۰۲۶۳۲۵۷۰۰۱۴

آدرس وب سایت: https://www.goldenart1.com/

 

سایت رسمی خرید و فروش طلا

بسیاری از سایت های خرید و فروش طلا در سراسر اینترنت وجود دارند که انواع طلا، سکه و شمش را به مشتریان خود عرضه می نمایند. اما پیدا کردن یک وبسایت معتبر و رسمی در حوزه فروش طلای اصل همواره برای افراد دشوار خواهد بود.

 

در این بخش برای شما عزیزان به بررسی ۵ تا از بهترین سایت های معتبر خرید طلا و همچنین معتبر ترین سایت خرید و فروش طلای آب شده پرداخته ایم:

  1. بورس شمش گلدن ارت

همانطور که در ابتدای مقاله نیز گفته شد، بورس شمش گلدن ارت یکی از بهترین و معتبر ترین مراکز خرید و فروش انواع طلا و شمش در کرج می باشد که این امکان را به مخاطبین خود داده است تا بتوانند به صورت انلاین نیز قادر به خرید طلا باشند.

از جمله مزایای این وبسایت خرید آنلاین طلا بدون اجرت عبارت است از:

  • خرید و فروش و پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • خرید انواع شمش
  • خرید انواع سکه و طلا
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
  • امکان خرید آنلاین طلا بدون اجرت
  • دارا بودن نرم افزار خرید و فروش آنلاین طلا

آدرس بورس شمش گلدت ارت: کرج آزادگان برج میلاد طبقه همکف بورس طلا پلاک ۲ . شماره تماس ها: ۰۲۶۳۲۵۷۰۰۱۳ و ۰۲۶۳۲۵۷۰۰۱۴

یکی از اصلی ترین ویژگی های بورس شمش گلدن ارت این است که افراد میتوانند انواع سکه را از این فروشگاه با قیمتی فوق العاده خریداری نماید. بورس شمش گلدن ارت همواره سعی داشته است تا با ارائه پشتیبانی ۲۴ ساعته رضایت مخاطبین وبسایت خود را جلب نماید.

پیشنهاد ویژه: برای خرید مطمئن طلا از پک امنیتی طلای زربد استفاده کنید.

  1. وبسایت خرید آنلاین طلا پرسته

پرسه یکی دیگر از وبسایت های خرید انواع طلا و جواهرات می باشد که همانند بورس شمش گلدن ارت در دسته معتبر ترین وبسایت های خرید انلاین طلا قرار گرفته است. این بورس طلا در شهر تهران قرار دارد و شما می ‌توانید علاوه بر خرید اینترنتی، به ‌صورت حضوری نیز به این فروشگاه برای خرید انواع طلا و سکه مراجعه نمایید.

از جمله ویژگی های این وبسایت عبارت است از:

  • خرید کارت هدیه طلا
  • رابط کاربری آسان
  • طرح های محدود کارت هدیه
  • خرید و فروش طلا دست دوم

آدرس: بزرگراه شهید چمران، یمن، دکتر ستوده (۲)، ولنجک، بین استاد فیرحی و استاد زرین کفش.

  1. طلاوجواهری بهارفر

بهار فر نیز یکی دیگر از طلافروشی ها و گالری های عرضه کننده انواع طلا و سکه می باشد که مشتریان و مخاطبین میتوانند به صورت انلاین و مراجعه به وبسایت این گالری قادر به خرید طلا و جواهر باشند.

آدرس: شهرقدس‌، خیابان‌ سردار‌سلیمانی‌، خیابان‌طالقانی‌، نبش‌پاساژ مهستان ‌پلاک۱۲٫

  1. طلا سازی گرگین

اگر به دنبال یک طلافروشی هستید که بتوانید طلای آب شده را با درصد طلای بالا خریداری نمایید. طلاسازی گرگین گزینه مناسبی برای شما خواهد بود، اما یکی از معایب این طلاسازی این است که گاهی اوقات با خطای وبسایت مواجه خواهید شد و به صورت ۲۴ ساعته قادر به مشاهده طلا و جواهر مورد نظر خود و خرید هر یک از آن ها نخواهید بود.

آدرس: خیابان سعدی – لاله زار جنوبی – پایین تر از کوچه مهران – پاساژ ایران.

  1. زر طلا

از بین لیست بهترین سایت خرید و فروش طلا در ایران، بورس شمش گلدن ارت و زر طلا رتبه اولین وبسایت های معتبر خرید طلا را به خود اختصاص داده اند. لازم به ذکر است، قیمت‌ های ارائه ‌شده فروشگاه زر طلا همانند گلدن ارت نسبت به بسیاری از سایت‌ های دیگر مناسب ‌تر و مقرون به صرفه تر می باشد.

آدرس: مازندران ، تنکابن ، خ علامه.

شما میتوانید برای خرید انلاین وکسب اطلاعات در رابطه با نحوه خرید و فروش طلا و شمش به صورت انلاین همین حالا با شماره تلفن ۰۲۶۳۲۵۷۰۰۱۳ و ۰۲۶۳۲۵۷۰۰۱۴ تماس بگیرید تا مشاوران گلدن ارت شما عزیزان را راهنمایی نمایند.

 

نحوه خرید و فروش آنلاین طلا

چنانچه میخواهید از طریق وبسایت و به صورت انلاین اقدام به خرید طلا نمایید همواره نکات مهمی هستند که باید به آن ها توجه کنید تا فروشندگان نتوانند شما را گول زده و یا کلاهبرداری انجام دهند. از جمله نکات مهم خرید و فروش آنلاین طلا عبارت اند از:

اتبدا قبل از اقدام به هرکاری در سایت طلا فروشی، نماد اعتماد الکترونیکی آن را مورد بررسی قرار دهید و مطمئن شوید که وبسایت مورد نظر شما دارای این نماد باشد.

یکی دیگر از نکات خرید و یا فروش طلا به صورت انلاین این است که وبسایت مورد نظر دارای آدرس، کد پستی و شماره ثابت باشد تا بتوانید به صورت حضوری نیز اقدام به مراجعه به فروشگاه نمایید.

بورس شمش گلدن ارت با پیش از دو دهه سابقه درخشان در این صنعت پر رونق و زیبا در خدمت همشهریان و هموطنان عزیز می باشد. لازم به ذکر است بورس شمش گلدن ارت این امکان را به مخاطبین خود داده است تا بتوانند به صورت حضوری و مراجعه به آدرس مغازه قادر به خرید و فروش طلا باشند.

پیشنهاد ما این است که از بهترین سایت خرید و فروش طلا یعنی بورس شمش گلدن ارت طلای مورد نظرتان را خریداری کنید چرا که این فروشگاه به دلیل داشتن دسته ‌بندی‌ های گوناگون انواع طلا و سکه و شمش این امکان را به شما می ‌دهد که بر اساس مناسبت‌ های مختلف، جواهرات طلای مختلفی را برای هدیه یا برای خودتان خریداری نمایید.

 

  • منبع خبر : خبر فوری