ورزش سه نوشت: احمد مددی مدیر عامل باشگاه استقلال یکی از تماشاگران دیدار پایانی جام حذفی بود و طبیعی بود در پایان بازی ناراحت استادیوم را ترک کند. احمد مددی از زمانی که مدیریت باشگاه را برعهده گرفت هیچ گاه رابطه اش با فرهاد مجیدی حسنه نشد و به همین بهانه ماه ها در تمرینات […]

رفتار عجیب مدیرعامل استقلال پس از شکست در فینال/عکس

ورزش سه نوشت: احمد مددی مدیر عامل باشگاه استقلال یکی از تماشاگران دیدار پایانی جام حذفی بود و طبیعی بود در پایان بازی ناراحت استادیوم را ترک کند.

احمد مددی از زمانی که مدیریت باشگاه را برعهده گرفت هیچ گاه رابطه اش با فرهاد مجیدی حسنه نشد و به همین بهانه ماه ها در تمرینات تیم حضور پیدا نمی کرد که این موضوع در برنامه فوتبال برتر از سوی میثاقی فاش شد بطوریکه در همان برنامه صالح مصطفوی یکی از دستیاران فرهاد مجیدی وقتی رودرروی احمد مددی قرار گرفت گفت بعد از ماه ها صدای مدیر عامل را می شنود.

با وجود انتقادهای صورت گرفته از سوی فرهاد مجیدی نسبت به مدیریت باشگاه استقلال و هم چنین انتقاد صورت گرفته از سوی تماشاگران نسبت به مدیریت احمد مددی این رابطه هنوز بهبود پیدا نکرده است و شاید به همین بهانه و جامی که از دست رفت این بهانه یک بار دیگر به آن پرداخته و پر رنگ شود. این در حالی است که این رابطه باید نزدیک و نزدیک تر شود به این خاطر که در یک چشم بهم زدن فصل جدید از راه می رسد و استقلال باید نسبت به جذب بازیکنان جدید اقدام کند.

احمد مددی در کنار ناصر فریاد شیران به جایگاه ویژه استادیوم نقش جهان آمده بود و بعید به نظر می رسد در ابتدای بازی و یا انتهای بازی در رختکن حاضر شده باشد. به خصوص که استقلال جام را از دست داد و ممکن بود این حضور چالش هایی را برای مدیر عامل باشگاه استقلال به همراه داشته باشد.

رفتار عجیب مدیرعامل استقلال پس از شکست در فینال/عکس

۲۵۶ ۲۵۱