هر دلار آمریکا در صرافی های بانکی ۲۶ هزار و ۵۶۰ تومان قیمت خورده است و در بازار آزاد نیز به قیمت ۲۷ هزار و ۳۰۱ تومان خرید و فروش می شود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هر دلار آمریکا در صرافی های بانکی به قیمت ۲۶ هزار و ۵۶۰ تومان به فروش می رسد و […]

قیمت سکه، طلا و ارز ۱۴۰۰.۰۶.۰۹/ نرخ دوم دلار اعلام شد

هر دلار آمریکا در صرافی های بانکی ۲۶ هزار و ۵۶۰ تومان قیمت خورده است و در بازار آزاد نیز به قیمت ۲۷ هزار و ۳۰۱ تومان خرید و فروش می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هر دلار آمریکا در صرافی های بانکی به قیمت ۲۶ هزار و ۵۶۰ تومان به فروش می رسد و به قیمت ۲۶ هزار و ۳۵ تومان از دست مردم خریداری می شود و در بازار آزاد نیز هر دلار آمریکا ۲۷ هزار و ۳۰۱ تومان قیمت خورده است.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی از ابتدای امروز تاکنون کاهش قیمت ها را تجربه کرده است و از ۱۱ میلیون و ۵۷۹ هزار تومان در حال حاضر به قیمت ۱۱ میلیون و ۵۲۹ هزار تومان رسیده است و هر قطعه سکه امامی نیز در این مدت ارزان شده است و از ۱۲ میلیون و ۹۹ هزار تومان در ابتدای امروز در حال حاضر ۱۲ میلیون و ۶۸ هزار تومان قیمت خورده است.

هر اونس طلا در بازارهای جهانی هزار و ۸۱۵ دلار و ۲۷ سنت قیمت خورده است و هر مثقال طلا به عنوان مبدا قیمت گذاری نیز ۵ میلیون و ۴۲ هزار تومان قیمت دارد.

آخرین وضعیت قیمت‌ها در بازار طلا، سکه و ارز روز سه شنبه، نهم شهریورماه سال ۱۴۰۰، ساعت ۱۳ و ۴۰ دقیقه را مشاهده می‌کنید:

نوع

قیمت

دلار (در صرافی بانکی)

۲۶ هزار و ۵۶۰ تومان

یورو

۳۰ هزار و ۷۹۱ تومان

سکه تمام بهار آزادی

۱۱ میلیون و ۵۲۹ هزار تومان

سکه امامی

۱۲میلیون و ۶۸ هزار تومان

نیم سکه

۶ میلیون و ۳۱۵هزار تومان

ربع سکه

۳ میلیون و ۹۱۵هزار تومان

سکه گرمی

۲ میلیون و ۳۶۵هزار تومان

هر گرم طلای ۱۸ عیار

یک میلیون و ۱۶۳ هزار و ۳۰۰ تومان

هر گرم طلای ٢۴ عیار

یک میلیون و ۵۵۱ هزار و ۱۰۰ تومان

هر مثقال طلا

۵ میلیون و ۴۲ هزار تومان

هر انس طلا

۱.۸۱۵.۲۷ دلار

دلار در بازار آزاد

۲۷ هزار و ۳۰۱ تومان

۲۲۳۲۲۷