یکی از اصلی‌ترین چالش‌های دانش آموزان، موفقیت در کنکور می‌باشد. اگر علاقه‌مند به رشته هنر هستید قطعا برای موفقیت در این رشته راه ساده‌ای در پیش ندارید. اما نگران نباشید ما در این راه سخت با شما همراه هستیم. از آنجایی که تنها مطالعه کتب درسی برای قبولی در کنکور کافی نمی‌باشند و شما باید […]

معرفی منابع کنکور هنر، چه کتابی برای کنکور رشته‌ی هنر بخوانیم؟

یکی از اصلی‌ترین چالش‌های دانش آموزان، موفقیت در کنکور می‌باشد. اگر علاقه‌مند به رشته هنر هستید قطعا برای موفقیت در این رشته راه ساده‌ای در پیش ندارید. اما نگران نباشید ما در این راه سخت با شما همراه هستیم.

از آنجایی که تنها مطالعه کتب درسی برای قبولی در کنکور کافی نمی‌باشند و شما باید حتما از کتب کمک درسی برای قبولی در کنکور استفاده کنید، همچنین کتاب‌های زیادی در این زمینه وجود دارند که ممکن است شما را در انتخاب کتاب مناسب سردر گم کنند در این مقاله به معرفی بهترین منابع کنکور هنر خواهیم پرداخت. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی منابع کنکور هنر

اگر به دنبال بهترین منابع برای کنکور هنر هستید این بخش از مقاله بسیار برای شما مفید خواهد بود.

کتاب آرایه‌های ادبی

این کتاب یکی از بهترین منابع کنکوری است. از این کتاب به عنوان یکی از بهترین منابع برای کنکور و همچنین کنکور هنر یاد می‌شود. این کتاب به قلم علیرضا عبدالمحمدی است. کتاب آرایه‌های ادبی اولین کتابی است که قابل استفاده برای تمامی تمام دانش‌آموزان رشته‌های ریاضی، تجربی، انسانی و هنر می‌باشد. شما می‌توانید در کتاب آرایه‌های ادبی تک‌تک آرایه‌ها را با مثال‌های بسیار زیادی از کتاب‌های نظام جدید تدریس کامل شده است.

با مراجعه به وب‌سایت یونیکتاب، این کتاب ارزشمند را با تخفیف خریداری نمایید. از طریق این وب سایت شما می‌توانید به راحتی اقدام به خرید کتاب‌ کمک درسی با تخفیفات گوناگون و ارسال رایگان کنید.

در این کتاب تست‌های متعددی قرار دارد که می‌تواند به عنوان یک کتاب کمک آموزشی مناسب استفاده شود. تست با تکنیک‌های ابداعی مؤلّف از قبیل خوب ، بد ، زشت و موک مزین شده است. که می‌تواند تا حد زیادی کمک کننده باشد. همچنین تست‌های کلّی و ترکیبی تیپ‌بندی‌شده با متدهای ورود به تست به همراه ضمیمۀ قالب‌های شعری و ضمیمۀ آرایه‌های اختصاصی رشتۀ انسانی با پاسخنامۀ کاملاً تشریحی ارائه شده است. ناشر این کتاب نشریه الگو می‌باشد که یکی از بهترین نشریات ایران است.

کتاب زبان انگلیسی جامع کنکور – انتشارات مبتکران

معرفی منابع کنکور هنر، چه کتابی برای کنکور رشته‌ی هنر بخوانیم؟

یکی دیگر از منابع مناسب برای کنکوراست که برای دانشجویان و دانش‌آموزان رشته هنر پیشنهاد می‌گردد. در این کتاب به صورت جامع و کامل به مبحث زبان انگلیسی در کنکور اشاره شده است. همچنین این کتاب دارای یک سری تست است که می‌تواند خیال شما را از بابت زبان انگلیسی کنکور راحت کند. البته دقت داشته باشید که این کتاب برای سطح متوسط استفاده می‌شود و استفاده از آن برای سطح متوسط توصیه نمی‌شود.

همچنین این کتاب توسط انتشارات مبتکران منتشر شده است که یکی از بهترین انتشارات ایران است.

درک عمومی ریاضی و فیزیک – انتشارات کارنامه کتاب

از دیگر منابع کنکور هنر می‌توان به کتاب درک عمومی ریاضی و فیزیک اشاره کرد. این کتاب شامل سه بخش ریاضیات (جبر) هندسه و فیزیک بوده که به صورت جامع و کامل مباحث را پوشش داده است. این بخش‌ها متناسب با میزان اهمیت و تاثیر گذاری بخش های مذکور بر میزان موفقیت داوطلبان کنکور سراسری و دانشگاه آزاد تهیه و تدوین گردیده است . بعد از خرید این کتاب دیگر نیازی به استفاده از دیگر منابع کنکور ندارید.

در این کتاب یک سری تست تشریحی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. این کتاب توسط نشرکارنامه کتاب منتشر شده که دانش آموزان رشته هنر به خوبی با این انتشارات آشنایی دارند.

خلاقیت تصویری و تجسمی – انتشارات راه اندیشه:

کتاب خلاقیت تصویری و تجسمی از آن دسته کتاب‌هایی است که می‌تواند کمک زیادی به شما در موفقیت در کنکور داشته باشد. این کتاب یک مجموعه کامل مشتمل بر تصاویر و مطالب کتاب مرجع هنر در رابطه با خلاقیت تصویری و تجسمی است. در گزینش تصاویر و طراحی تست‌ها سعی شده است با توجه به نوع سوالات طرح شده در کنکور هنر، آزمون‌هایی مفهومی و متناسب با سوالات کنکور تالیف شود تا بدین وسیله توان درک تصویر و اطلاعات بصری داوطلبان عزیز را افزایش دهد. کتاب خلاقیت تصویری و تجسمی حاوی بیش از هزار تست تصویری و غیر تصویری برگرفته از موضوعات مختلف مرتبط با عنوان درس از جمله مبانی هنرهای تجسمی ، رنگ‌شناسی، چاپ، خوشنویسی، نگارگری، شناخت سبک‌ها و آثار هنری هنرمندان ایران و جهان و … می‌باشد. برای خرید کتاب‌های این حوزه می‌توانید به لینک خرید کتاب دانشگاهی مراجعه کنید.

معرفی وب‌سایت یونی‌کتاب، مرجعی برای خرید اینترنتی کتاب کمک درسی

وب‌سایت یونی کتاب یکی از بهترین وبسایت‌ها برای خرید اینترنتی کتاب است. در این وبسایت کتاب‌های دانشگاهی، کمک آموزشی و همچنین کتاب درسی برای تمامی مقاطع تحصیلی وجود دارد. اگر ساکن تهران هستید می‌توانید این کتاب را بدون پرداخت هزینه پست درب منزل خود دریافت کنید. همچنین در تهران پرداخت درب منزل برای تمامی محصولات یونی کتاب وجود دارد. اگر ساکن شهرستان هستید یونی‌کتاب قابلیت ارسال سریع نیز دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید. اگر علاقه‌مند به خرید اینترنتی نیستید می‌توانید از طریق فروش تلفنی اقدام کنید.

برای خرید اینترنتی کتاب با تخفیفات ویژه به وب‌سایت یونیکتاب به نشانی uniketab.com مراجعه نمایید.