این روزها تلویزیون یکی از پرکاربردترین لوازم منزل است و بدون آن تقریبا هر خانه ای سوت و کور باقی می ماند. این وسیله پرکاربرد برای بسیاری از افراد ، نقش سرگرمی و پرکردن اوقات فراغت را دارد و خرابی آن برای چند روز ، قابل تصور نیست .جدا از اولویت تعمیر فوری ، مساله […]

۷ دلیل برای تعمیر انواع تلویزیون در امداد تی وی

این روزها تلویزیون یکی از پرکاربردترین لوازم منزل است و بدون آن تقریبا هر خانه ای سوت و کور باقی می ماند. این وسیله پرکاربرد برای بسیاری از افراد ، نقش سرگرمی و پرکردن اوقات فراغت را دارد و خرابی آن برای چند روز ، قابل تصور نیست .جدا از اولویت تعمیر فوری ، مساله هزینه تعمیر تلویزیون و کیفیت تعمیر و قطعات تعویض شده معیوب نیز بسیار مهم است .

این روزها تلویزیون یکی از پرکاربردترین لوازم منزل است و بدون آن تقریبا هر خانه ای سوت و کور باقی می ماند. این وسیله پرکاربرد برای بسیاری از افراد ، نقش سرگرمی و پرکردن اوقات فراغت را دارد و خرابی آن برای چند روز ، قابل تصور نیست .جدا از اولویت تعمیر فوری ، مساله هزینه تعمیر تلویزیون و کیفیت تعمیر و قطعات تعویض شده معیوب نیز بسیار مهم است . لذا در صورت نیاز به تعمیر تلویزیون در تهران ، انتخاب تعمیرگاه که با دقت و سرعت و حتی در منزل ، اقدام به تعمیر و رفع خرابی آن کند ، حایز اهمیت است.

تعمیر تلویزیون با ۳۰ سال سابقه !

امداد تی وی را می توان یکی از قدیمی ترین مراکز تعمیر تلوزیون در تهران دانست. این مجموعه بیش از ۳ دهه سابقه فعالیت در تعمیر لوازم صوتی و تصویری داشته و هم اکنون یکی از قویترین مراکز تعمیر تلویزیون در تهران می باشد.
طی سالها فعالیت و خدمت رسانی امداد تی وی به مراکز خصوصی، دولتی و خانواده ها در اقصی نقاط تهران ، امداد تی وی ضمن اشراف کامل بر شناسایی و رفع عیوب انواع تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی ،توانسته است موجبات رضایت حداکثری مشتریان را فراهم آورد .

۱. ضمانت ۹۰ روزه

جهت جلب رضایت و اطمینان مشتری بر روی تمامی خدمات انجام شده و قطعات تعویضی ۹۰ روز ضمانت بدون قید و شرط در نظر گرفته شده است که در صورت خرابی مجدد و بروز همان ایراد ،می‌توانید به صورت رایگان تا ۳ ماه از خدمات گارانتی امداد تی وی استفاده کنید. مجموعه الکتریک کار به طور کامل مسئولیت خدمات ارائه شده را به عهده می‌گیرد.

۲ . آموزش زیر نظر مهندسین کره‌ای

متخصصین با تجربه‌ امداد تی وی آموزش های لازم را زیر نظر مهندسین کره ای کسب کرده‌اند و کادر دوره دیده ‌ی مجموعه با گذراندن جدیدترین دوره های آموزشی، با پیشرفته ترین قطعات آشنایی کامل را دارند. متخصصین امداد تی وی ، شناخت کاملی از ایرادات شایع انواع تلویزیون داشته و قادر به تعمیر آنها هستند.

۳ . کاهش هزینه و مشاوره

نازلترین هزینه با بالاترین کیفیت از بارزترین ویژگی‌های این مرکز است. پس از مشاوره‌ی رایگان با شفاف سازی هزینه پیش از انجام کار، شما می‌توانید با آرامش و اطمینان خاطر هزینه را پس از اتمام کار پرداخت ‌کنید.

۴. تعمیر قطعات

بدون شک تعویض قطعات با هزینه‌های بالاتری همراه است. تکنسین های مجرب امداد تی وی با تعمیر قطعات در هزینه های شما صرفه جویی می‌کنند و در شرایطی که امکان تعمیر وجود نداشته باشد آن را با قطعات فابریک با مناسبترین قیمت تعویض می‌کنند .

۵ . خدمات رسانی سریع

به دلیل شبکه گسترده خدمات در تهران، حومه ارائه خدمات به شما با بالاترین سرعت در هر زمان و هرمکان فراهم شده است. تعمیرات تلویزیون در کمترین زمان انجام می شود .

۶. تعمیر تلویزیون در منزل

با توجه به ترافیک ، سختی حمل و جابجایی تلویزیون ، اولویت امداد تی وی ، تعمیر تلویزیون در منزل است و تا حد امکان تلاش می شود ، نیازی به انتقال دستگاه به تعمیرگاه مرکزی نباشد.
تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل ، تعمیر تلویزیون ال جی در منزل و تعمیر تلویزیون سونی در منزل از رایجترین خدمات امداد تی وی است.

۷. تعمیر انواع تلویزیون در امداد تی وی

تعمیر انواع برندهای ال ای وی و ای سی دی خارجی و ایرانی ، سامسونگ ، ال جی ، سونی ، دوو ، مارشال ، پاناسونیک و…. در امداد تی وی با بالاترین کیفیت انجام می شود .

از ثبت درخواست تا تعمیر تلویزیون در امداد تی وی

۱. ثبت درخواست

نیازی به مراجعه نیست . کافی است با شماره های درج شده در سایت امداد تی وی تماس گرفته و ضمن دریافت مشاوره رایگان ، در صورت نیاز به سرویس و تعمیر دستگاه ، درخواست خود را ثبت نمایید.

۲. پیگیری درخواست

تکنسین های امداد تی وی بادر نظر گرفتن نوع دستگاه و تشخیص مشکل و همچنین محل مورد نظر مشتری ، درخواست تعمیر را به بهترین و نزدیکترین تکنسین اطلاع می دهند.

۳ . اعزام تعمیرکار

حتما در زمان تعیین شده از طرف مرکز با مشتری تماس گرفته‌ خواهدشد و با اطمینان خاطر از حضور در منزل یا محل مورد نظر، تعمیرکار امداد تی وی ، برای ارائه خدمات و برطرف کردن مشکل دستگاه اعزام می‌شوند.

۳. پرداخت هزینه

بعد از اتمام کار و رضایت از سلامت دستگاه و خدمات صورت گرفته، هزینه را به صورت نقدی یا واریز به حساب شرکت پرداخت می شود .

تعمیر تلویزیون در امداد تی وی با گارانتی و تعرفه اتحادیه، انجام می شود.
۰۹۳۳۵۰۵۱۲۱۲ – ۶۶۹۷۱۲۱۲ -۰۲۱
www.emdadtv.com